Aviseringar
Rensa alla

Är det ok att familjen skrattar åt en?


CaithSith:

Är det här normalt beteende?

Att vara taskig mot varandra inom familjen? Skillnaden för gränsen om vad som är normalt och onormalt är nog ganska stor enligt många men det är ju inte schysst att säga elaka saker till varandra såklart.. Men normalt, ja typ [party]

CaithSith:

Och vad gör man om man inte tycker det är okej(flytta går inte)?

Polisanmäl? Dom flesta i liknande situation får nog helt enkelt "stå ut" i ganska många år.


   
SvaraCitera

Min familj gör det hela tiden. Så jävla elaka [n]


   
SvaraCitera

Ja, dåligt.


   
SvaraCitera

Är någon fet och stinker svett, så gör man bara personen en tjänst genom att påtala detta. Bättre det, än att personen ifråga går runt och blir oomtyckt utan att förstå varför.

Att däremot snoka i andras privata meddelanden, eller aktivit följa någons förehavanden på internet, är bara sinnesrubbat. Kan man inte respektera andras privatliv, så har man inte gjort sig förtjänt av ett eget. Rota igenom deras privata tillhörigheter i... låt säga sovrummet, och fråga sedan om de fortfarande har lust att spela sitt lilla spel.


   
SvaraCitera

Lajnowh:

när min lillebror uttalar någonting fel, till exempel han läste "omarbeta" så sa han "oooooooooomarbeta" så skrattar vi åt honom och påminner honom om det konstant 🙂 fast det var kanske rätt off topic för det är bara på skemt.

Det är ju endast roligt, har typ en rad saker att dra upp så fort något syskon blir för kaxigt [cool]


   
SvaraCitera

WailingBrothaCrusher:

Det är ju endast roligt, har typ en rad saker att dra upp så fort något syskon blir för kaxigt [cool]

tycker inte du ska vara en dålig kille nu, erik...


   
SvaraCitera

Lajnowh:

tycker inte du ska vara en dålig kille nu, erik...

Ofta jag är dålig när jag håller med dig [sad]


   
SvaraCitera

WailingBrothaCrusher:

Ofta jag är dålig när jag håller med dig [sad]

haha, du kan inte vinna. [love]


   
SvaraCitera

Min mamma kan säga betydligt värre saker och hon säger inte ens att hon skämtar eftersom att hon inte gör de [zzz]


   
SvaraCitera

Lajnowh:

haha, du kan inte vinna.

[mad][sad][sad] Elakt!


   
SvaraCitera

WailingBrothaCrusher:

[mad][sad][sad] Elakt!

ska jag byta avatar?


   
SvaraCitera

Lajnowh:

ska jag byta avatar?

Beror på vad du ska byta till, gillar kaniner [smile]


   
SvaraCitera

WailingBrothaCrusher:

Beror på vad du ska byta till, gillar kaniner [smile]

antagligen mitt face


   
SvaraCitera

Lajnowh:

antagligen mitt face

Byt.


   
SvaraCitera

Nwgwr:

Ja det är helt okej. Är folk värdelösa skall de få veta det.

psychadelicate:

tjock, vuxen och inte sköta sin hygien.

Misslyckad.


   
SvaraCitera