Aviseringar
Rensa alla

Är det ok att hata mongosar?


Ämnesstartare

Är det okej att hata mongolider, att önska livet ur sakerna?

Jag gick nyss in på en blogg som en mamma med mongoungar skriver, hon lägger ut bilderna på mongot. En dör man kan se trosorna på mongoungen.. Hon är så stolt över att sitt mongo kan rita en streckgubbe. Och jag bara undrar, när mongot blir äldre och hittar bloggen? Nej juste, den fattar ju inte att den borde skämmas!

Jag skrev en kommentar frågade vad hon tänkte med när hon lade upp bilderna där man kan se mongoungens trosor, jag menar, vem vet vilka jävla idioter som tänder på sakerna? Jag menar, tänder man på dom så behöver man allvarligt söka hjälp!

Jag skrev vad jag tyckte, och vet ni vad idioten gör?!
Hon skriver mitt IPnummer, hon har inte svar på frågorna jag ställer.. Det visar ju bara vilken typ av människa hon är. Visst, ajg är inte rädd för att någon ska se mitt IPnummer, men ändå, det är liksom stilen..

Vad tycker ni?
Hon tog bort mina kommentarer, men hennes blogg är http://puffeltufflan.wordpress.com OCH hon taggar alla inlägg med Downs Syndrom, även fast dom inte handlar om hennes mongounge.


   
Citera
Ämnesstartare

Ichigo_Chan:

Är det okej att hata mongolider, att önska livet ur sakerna?

Dra åt helvete, idiotiska jävla människa.


   
SvaraCitera

puffeltufflan:

Jag har © på all text här inne

Kan inte någon ta och exploita hennes text rejält? Skulle vara intressant att se vad hon vidtar för åtgärder för att skydda sin lilla text.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jAG HATAR DIG. [smile] så Ja.

Å ja, jag gillar KAAAAAAAAAAPSLOOOOOOOOOCK!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det är det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad finns det att hata? Jag hatar bloggare. Så jag hatar mongo-bloggar. Men hatar jag mongolida personer mer än vanliga personer?

Ja, om de är min frisör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det roliga är att hon inte vet att bilderna på mongot kan spridas på internet och hamna i helt fel händer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ichigo_Chan:

Det roliga är att hon inte vet att bilderna på mongot kan spridas på internet och hamna i helt fel händer!

Jag tror hon vet det.
Men vafan, hur ska barnet kunna rå för att hennes mamma har dåligt omdöme?
Du är bara patetisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ichigo_Chan:

Är det okej att hata mongolider

Nej, det är väll rätt sjklart att det inte är...
Är som att jag skulle hata dig för att du är född till tjej, varken ditt eller deras fel.

Helt fel att hata nån för nått dom inte har kontroll över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är faktisk inte ungens fel att hon är monglid det är ju fan morsan som är riktigt tragisk


   
SvaraCitera

Ichigo_Chan:

Är det okej att hata mongolider, att önska livet ur sakerna?

Jag gick nyss in på en blogg som en mamma med mongoungar skriver, hon lägger ut bilderna på mongot. En dör man kan se trosorna på mongoungen.. Hon är så stolt över att sitt mongo kan rita en streckgubbe. Och jag bara undrar, när

Men snälla lämna henne ifred bara... herregud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hata vad du vill.

Jag hatar homosexuella.


   
SvaraCitera

GoodbyeKitty:

Jag hatar homosexuella.

vf?


   
SvaraCitera