Aviseringar
Rensa alla

är det okej


Ämnesstartare

att fundera på att köpa en bok för 58 kronor mer än det billigaste exemplaret för att jag inte tycker om omslaget?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

nej :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

58kr= ben n jerry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:
58kr= ben n jerry

fy fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: att fundera på att köpa en bok för 58 kronor mer än det billigaste exemplaret för att jag inte tycker om omslaget?

Ja, definitivt.


   
SvaraCitera
mynona

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det tycker jag. Omslaget är viktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart! Gör också så om det t.ex. är en bok som dessutom finns som film och den billiga boken har skådespelarna på framsidan. Usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köper man en bok så är det för att ha den i sin ägo och kanske läsa om den flera gånger, då är det inget fel i att lägga lite mer pengar på en bok som dels har ett snyggare yttre men kanske framförallt håller bättre. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade känts mer motiverat om det gällde pocket vs. inbunden. Tycker du ska göra det om det handlar om egen njutning men inte för social prestige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja. Jag tycker att omslaget är viktigt. Faktiskt; är omslaget fint så blir det till och med lite trevligare att läsa boken än om det inte är det.


   
SvaraCitera

ja köp den utgåvan du gillar annars kan du lika gärna ladda ner den gratis o skriva ut på biblioteket 


   
SvaraCitera

Don´t judge a book by its cover
Passar ju in här fint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:
Självklart! Gör också så om det t.ex. är en bok som dessutom finns som film och den billiga boken har skådespelarna på framsidan. Usch.


   
SvaraCitera