Aviseringar
Rensa alla

är det okej att ragga på nätet när man är i ett förhållande?


Ämnesstartare

precis som frågan över; är det okej när ens pojkvän/flickvän raggar på andra på nätet?

har kommit på min pojkvän några gånger med att flörta på nätet, med tjejer han är vän med på facebook. Får ont i magen dem gångerna jag sett det för han säger att han älskar mig och glad att han har mig.

varför gör killar så? vad ska jag göra?


   
Citera

Nej det är inte okej, säg åt honom att sluta, annars lämna honom.


   
SvaraCitera

Är du säker på att raggar då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Nej det är inte okej, säg åt honom att sluta, annars lämna honom.

jag ska erkänna att jag är en jävla bitch nu, för jag gick in på hans facebook idag för första gången ( kan hans lösen) för jag har svårt att lita på han och ser att han flörtar med en tjej igår och skrev " du e så snygg, e du modell? du borde bli det! synd att vi inte pratade så mycket när vi bodde grannar, vi borde göra det oftare!"

det är väl inte okej eller? och det var inte okej av mig heller att kolla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är sjukt jobbigt... vill prata med han igen men kan ju inte säga att jag gick in på hans sida för det är så lågt man kan sjunka..


   
SvaraCitera

rocka_billy:

det är väl inte okej eller? och det var inte okej av mig heller att kolla.

Nä det är väldigt opassande att skriva så. Speciellt när han bara vill träffa henne pga hennes utseende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Nä det är väldigt opassande att skriva så. Speciellt när han bara vill träffa henne pga hennes utseende.

hmm alltså jag tror inte han skulle träffa någon, men han har tydligen ett begär att ragga på andra vilket inte stör mig då jag blir ganska svartsjuk, jag skulle aldrig kunna ragga på någon på mail. vill inte göra det heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilket stör mig ska det stå


   
SvaraCitera

rocka_billy:

, jag skulle aldrig kunna ragga på någon på mail. vill inte göra det heller

När man är i ett förhållande så ska man ej ragga på andra. Du har väl pratat med honom om detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

När man är i ett förhållande så ska man ej ragga på andra. Du har väl pratat med honom om detta?

ja, eller när jag upptäckte hans "yummie" lista på msn med 30 tjejer och ställde han mot väggen sa han "jag pratar aldrig med dem, hade glömt att jag hade dem där" sjukt dålig bortförklaring jag vet, men han tog bort dem,

sen hade han sexsnack med en annan på fb då sa han " men vi pratade bara om det förflutet, vad vi haft tillsammans, det betydde inget "


   
SvaraCitera

rocka_billy:

"yummie" lista på msn med 30 tjejer

rocka_billy:

sen hade han sexsnack med en annan på fb då sa han " men vi pratade bara om det förflutet, vad vi haft tillsammans, det betydde inget "

Låter som en oseriös person. Om han älskar dig så mycket så ska han kunna skita i att ragga på andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Låter som en oseriös person. Om han älskar dig så mycket så ska han kunna skita i att ragga på andra.

när hans förra förhållande va skit och det skiljde 70 mil från han och hans flickvän raggade han på andra, det var så vi träffades, och nu när han har ett bra förhållande kan han inte komma ur det där!! han måste ha bekräftelse hela tiden men fattar inte varför, räcker det inte med att jag älskar han? vet inte riktigt vad jag ska göra..


   
SvaraCitera

rocka_billy:

vet inte riktigt vad jag ska göra..

Lämna honom, om han inte kan bättra sig så. Det är ingen idé att vara i ett förhållande där ens partner inte kan nöja sig med en person.


   
SvaraCitera

Aah jag tycker det.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Det är ingen idé att vara i ett förhållande där ens partner inte kan nöja sig med en person.

Klart det är. Men det är ingen idé att vara i ett förhållande där parterna inte respekterar uttalade gränser och går bakom ryggen osv. Men lite väl hårt att döma ut alla som inte är anpassade efter tvåsamhet.


   
SvaraCitera