Aviseringar
Rensa alla

Är det okej med stringkalsonger


Ämnesstartare

Har börjat använda strigkalsonger för några månader sedan. tycker boxer är klumpiga och varma under jeansen string är överlägset skönast.Men vad tycker ni börjar det bli okej med string på killar eller behöver man skämmas.
Finns det fler killar här som har testat?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag tycker det är fult och väldigt osexigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag håller med z i n.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orka skämmas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ingen fråga om det är okej eller inte. det beror väl på man man gillar själv, eller vad man föredrar alltså, men personligen tycker jag inte att det är ett dugg snyggt eller sexigt, dessutom verkar det inget skönt, inte stringtrosor heller. Tror man att det är snyggare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bozz43:

behöver man skämmas.

man behöver aldrig skämmas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Jag tycker det är fult och väldigt osexigt.

tycker iof jag också, men alla är olika..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu spelar det mindre roll om det är snyggt eller fult min tjej tycker det är snyggt (om hon inte ljuger för att vara snäll förstås). men man undrar ju varför det okej på tjejer men många tycker det är så fel på killar vi ser ju likadan ut om baken och vi bär dom av samma anledning


   
SvaraCitera

Kör i vind säger jag! Du slipper också den ack så fula kalsongkanten!

Välkommen hit till ungdomar.se också för den delen, din entré kunde inte vara med magnifik! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelar roll om det är fult, herregud, om du tycker det är bekvämt så använd det. Det är ju inte som att man går runt i kalsonger offentligt ändå. Tycker du och din tjej dessutom att det är snygg så är ju det ett plus 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är fult och tydligen dåligt för sperman lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bozz43:

Har börjat använda strigkalsonger för några månader sedan. tycker boxer är klumpiga och varma under jeansen string är överlägset skönast.

Jo, det är ju bekvämt på sommaren, men nu är det ju så kallt så nu föredrar jag faktiskt boxers.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringkalsonger är INTE okej.
Ser förskräckligt ut.. *rysa*


   
SvaraCitera