Aviseringar
Rensa alla

är det omoget att vara vegetarianisk?


Ämnesstartare

är det sant att tjejer tycker killar som inte äter kött är omogna? Att man ska vara jägare och döda allt man äter för att räknas som man? För i så fall har ja mycket att leva upp till för jag tro inte jag skulle klara att döda nått djur för jag gillar dom. Det är min mamma som sagt det till mig nämligen och hon är vuxen


   
Citera
Ämnesetiketter

aa 


   
SvaraCitera

det är fett omanligt att inte döda saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
det är fett omanligt att inte döda saker

ska ut nu hoppas jag ser nån skadad fågel eller nåt


   
SvaraCitera
time
 time

Va, nej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
det är fett omanligt att inte döda saker

är jag homo? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Va, nej. 

nej vaddå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, hur ska du annars försörja din familj? Ugh ugh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja alla kvinnor hatar män som är vegetarianer, men jag är hellre hatad än sviker mina principer


   
SvaraCitera

nej, det är bra och smart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ers böghet:
nej, det är bra och smart.

varför tycker dom det är omoget då? mamma säger att det inte blir någon karl av mig om jag inte klarar jägartestet min familj har som gått i generationer 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
Ja alla kvinnor hatar män som är vegetarianer, men jag är hellre hatad än sviker mina principer

ja håller med dig. hellre ogillad av idioter och älskad av de oskyldiga än tvärt om 


   
SvaraCitera

Putte:

varför tycker dom det är omoget då? mamma säger att det inte blir någon karl av mig om jag inte klarar jägartestet min familj har som gått i generationer 

de har väl andra värderingar typ. betyder inte att de har rätt. gå efter vad du själv känner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Putte: Att man ska vara jägare och döda allt man äter för att räknas som man?

Hahahahaha   Mycket glad

Putte: Det är min mamma som sagt det till mig nämligen och hon är vuxen

Din mamma har nog mycket att lära sig om livet. Och karlar!

Btw, jag är inte vegetarian. Men jag respekterar alla som är det. Men jag jagar inte över huvud taget mer än bra kött i köttdisken på ICA.


   
SvaraCitera

haha vafan. väldigt många tjejer tycker ju inte om jakt haha så nej ja tror inte man ä omogen 


   
SvaraCitera