Aviseringar
Rensa alla

ÄR det onormalt att tycka en mullig tjej är ashet?


Ämnesstartare

Inte för att jag tänder på mulliga tjejer utan självklart är det snyggare med smala tjejer men det finns en tjej på skolan som faktiskt är ashet och söt och samtidigt inte smal, är jag konstig?

ÄNDRAT 2008-05-05 16:45

ÄNDRAT 2008-05-05 16:46
Ska komplettera med att skriva att hon itne är min tjej utan endast en tjej jag tycker är snygg.


   
Citera
Ämnesstartare

Nej, du är normal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Markus_ff:

är jag konstig?

Ja, du är konstig. Men du är konstig av andra anledningar, att du rövslickar judar och älskar araber.


   
SvaraCitera

Id do!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Markus_ff:

är jag konstig?

Ja, du är konstig eftersom du tror att du är konstig av en sådan sak.


   
SvaraCitera

Markus_ff:

utan självklart är det snyggare med smala tjejer

varför är det så självklart?

Markus_ff:

är jag konstig?

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Markus_ff:

är jag konstig?

Ja, känn dig mobbad.


   
SvaraCitera

Det är omöjligt att tycka att något utöver ÄS-smala brudar är snygga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blodsband:

älskar araber.

Ja, jag älskar muslimer men hatar islam. Bibeln säger att vi ska älska våra fiender, och muslimer är mina fiender.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smaken är som baken. Vi alla tycker olika så varför tror du det är konstigt? Eller ville du bara starta en idiotisk tråd som alla andra?


   
SvaraCitera

Markus_ff:

är jag konstig?

Ja, hur kan man gilla tjejer skolan?
Hon är typ manodepressiv för sin fetma, och tänkte precis hoppa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Markus_ff:

och muslimer är mina fiender.

Nej, judendomen och sionism är våra fiender, allt som har med dessa att göra skall utrotas.


   
SvaraCitera

Markus_ff:

muslimer är mina fiender.

Ey, dem cuttar din tjej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blodsband:

Nej, judendomen och sionism är våra fiender, allt som har med dessa att göra skall utrotas.

Varför? Den arabiska kulturen är ett stort hot mot oss och det är inte den judiska kulturen eftersom judarna har respekt för andra nationer och därför förtjänar dom att få våran hjälp att bygga upp deras land (israel) så att man tillslut kan få alla judar dit. Judarna är ett folk som får skulden för mycket som de inte förtjänar och man måste däremot hindra och försöka stoppa antisemitismen och öka hatet mot islam. Däremot ska man inte döda muslimer utan i stället försöka göra dem till kristna.

jojOzZz:

Ey, dem cuttar din tjej?

min tjej? Bara för att jag tycker hon är het så betyder det inte att hon är min tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Markus_ff:

en arabiska kulturen är ett stort hot mot oss och det är inte den judiska kulturen eftersom judarna har respekt för andra nationer

Om du kallar krig för "respekt för andra nationer" så visst, då har judarna extrem stor respekt för andra nationer.

Markus_ff:

dom att få våran hjälp att bygga upp deras land (israel) så att man tillslut kan få alla judar dit.

Du menar Palestinas land.

Markus_ff:

Däremot ska man inte döda muslimer utan i stället försöka göra dem till kristna.

Åh, manipulera folk, du låter ju väldigt snäll. Hjärntvätt, du råkar inte vara kommunist? Du måste ju gilla juden Karl Marx.[wink]


   
SvaraCitera