Aviseringar
Rensa alla

Är det otrohet?


Ämnesstartare

Beror la på va de har för relation. Hade min partner tyckt det var fine att sitta och bli masserad mellan benen hade det inte varit min partner längre. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Beror la på va de har för relation. Hade min partner tyckt det var fine att sitta och bli masserad mellan benen hade det inte varit min partner längre.

Hade du låtit någon annan kille massera dig mellan benen på en fest då?


   
SvaraCitera
reben

nä d e väl bara otrohet om man sj gör ngt aktivt som nt e ok ??????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Hade du låtit någon annan kille massera dig mellan benen på en fest då?

ne verkligen inte, finns ingen som vill ta där ändå 


   
SvaraCitera

Plus:

Så kan det ju vara. Men jag tex har jävligt svårt för det, JÄVLIGT svårt. Men jag skulle inte kunna sitta kvar där, det skulle bara inte gå. Är inte kärleken till sin partner så pass stark att klarar att säga ifrån, bara ta bort handen gå därifrån eller vad man nu gör. Ja... då är den inte tillräckligt stark enligt mig, och då är det nåt som är f

jo, så kan man också se det. I det fallet kan man säga detsamma om våldtäkt, om hen verkligen inte ville så kunde hen ha skrikit eller whatnot. Det är så jäkla svårt att veta bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plus:

Så kan det ju vara. Men jag tex har jävligt svårt för det, JÄVLIGT svårt. Men jag skulle inte kunna sitta kvar där, det skulle bara inte gå. Är inte kärleken till sin partner så pass stark att klarar att säga ifrån, bara ta bort handen gå därifrån eller vad man nu gör. Ja... då är den inte tillräckligt stark enligt mig, och då är det nåt som är f

sen kan man ju ha ett öppet förhållande fast man är kär 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att det låter som om hon blev utsatt för ett övergrepp. Vem fasen kör ned handen bara sådär......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Tycker att det låter som om hon blev utsatt för ett övergrepp.

Haha vafan är allt övergrepp nuförtiden? 

isola: Vem fasen kör ned handen bara sådär......

Rätt många.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify:

Haha vafan är allt övergrepp nuförtiden? 
Rätt många.

"Nuförtiden", det är det alltid om någon tar för givet att man ska få trixa runt innaför någons byxor bara för att hn lutar sig mot en.. så beter man sig inte. Det är precis som det här sista uppmärksammade våldtäktsmålet, han tyckte att han hade rätt till sex eftersom hon gått med på hångel.
Ja, det är många som våldtar och mördar också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow: Ja, hon var otrogen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: "Nuförtiden", det är det alltid om någon tar för givet att man ska få trixa runt innaför någons byxor bara för att hn lutar sig mot en.. så beter man sig inte. Det är precis som det här sista uppmärksammade våldtäktsmålet, han tyckte att han hade rätt till sex eftersom hon gått med på hångel.
Ja, det är många som våldtar och mördar också.

Det handlar inte om att "ha rätt till" något. Tjejen var ju med på det också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify:

Det handlar inte om att "ha rätt till" något. Tjejen var ju med på det också.

hur vet du?


   
SvaraCitera

isola:
Tycker att det låter som om hon blev utsatt för ett övergrepp. Vem fasen kör ned handen bara sådär......

tkr jag med, så vitt jag förstår tog hon inga initiativ själv och beskrivning av att hon "fnittra" ger mig känslan av att hon var nervös och ovillig. Men beror ju helt på tolkning. Bara hon kan svara på vad som egentligen hände.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: hur vet du?

Okej nu vet jag inte specifikt i det här fallet om tjejen var med på det men rätt överdrivet att säga att det är övergrepp utan att veta något om fallet.
Jag antar att båda var attraherade till varandra och det är inte så konstigt att någon tar första steget. Jag har varit med om det, både där jag stoppade in handen och tjejen. Inget problem så länge man inte är helt socialt handikappad och inte kan läsa av den andra. Och när tjejen gör så, är det aldrig frågan om övergrepp eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify:

Okej nu vet jag inte specifikt i det här fallet om tjejen var med på det men rätt överdrivet att säga att det är övergrepp utan att veta något om fallet.
Jag antar att båda var attraherade till varandra och det är inte så konstigt att någon tar första steget. Jag har varit med om det, både där jag stoppade in handen och tjejen. Inget problem så länge man inte är helt socialt handikappad och inte kan läsa av den andra. Och när tjejen gör så, är det aldrig frågan om övergrepp eller?

Det behöver inte handla om något handikapp utan bara respektlöshet och och/eller fylla.  Klart att könet inte spelar någon roll.


   
SvaraCitera