Aviseringar
Rensa alla

Är det otrohet?


Ämnesstartare

Blivande_japan:

okej om du var typ 12 och tyckte att det var otrohet, men du är, enligt siffran bredvid din avatar, 18, skärp dig!

Okej så du skulle inte ta det minsta lilla upp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

han låter lite som om han tycker om att vara lite småflörtiga mot andra ibland och så. Betyder inte att han är otrogen dock, bara så han är antar jag.

Men att skriva puss, <3, kram över sms är inte någon grej

Jo precis, det har jag märkt att han tydligen gillar, gärna vara lite pervers mot andra också tror jag. Kram ser jag inget problem med för det skriver jag till killkompisar också ibland, men puss skulle jag inte skriva så länge jag är tillsammans med någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

Så pinsamt dålig bortförklaring eller hur? :O

Ja. Kanske borde fråga honom om han inte också tycker det, på ett vänligt vis, för att se om han reagerar. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ja. Kanske borde fråga honom om han inte också tycker det, på ett vänligt vis, för att se om han reagerar.

Ja jag kanske borde göra det, men vill inte att han ska bli arg bara. Han säger att det är en vana som sitter i att han skriver puss till andra också och att han verkligen bara menar det till mig, men man kan ju inte heller lita på allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

Kram ser jag inget problem med för det skriver jag till killkompisar också ibland, men puss skulle jag inte skriva så länge jag är tillsammans med någon.

själv skriver jag det till många killkompisar men det är för att jag alltid gjort det, hade varit konstigt om jag inte gjorde det liksom. Kanske din kille är likadan?

Victory1993:

Jo precis, det har jag märkt att han tydligen gillar, gärna vara lite pervers mot andra också tror jag.

detta brukar inte vara ett problem men om du känner att han är "otrogen" när han gör det tycker jag att du borde prata lite med honom om hur du känner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

detta brukar inte vara ett problem men om du känner att han är "otrogen" när han gör det tycker jag att du borde prata lite med honom om hur du känner.

Jo det borde jag kanske göra. Han är väldigt bra att prata med, men jag hatar hans dåliga förklaringar. Det känns som rent bullshit bara! Tack för svaren 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får man i detta sammanhang skriva "Fjant" utan risk för varning?


   
SvaraCitera

Victory1993:

Okej så du skulle inte ta det minsta lilla upp?

för att min pojkvän skrev "puss" till andra människor..? nej, verkligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

Han är väldigt bra att prata med, men jag hatar hans dåliga förklaringar. Det känns som rent bullshit bara!

Ja det är hans bortförklaringar som är dåliga, egentligen inte vad han skriver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Får man i detta sammanhang skriva "Fjant" utan risk för varning?

Ja det hör väl inte riktigt till detta? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

Ja det hör väl inte riktigt till detta? :O

Jo. Ytterst fjantigt att över huvud taget reagera på att någon skriver "puss" till andra. Det är en något ömmare (och ibland skämtsam) hejdåfras bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

för att min pojkvän skrev "puss" till andra människor..? nej, verkligen inte.

Skulle du inte på något sätt bli sotis eller så heller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar inte personligen skriva det seriöst förutom om jag är intresserad.
Skriver jag det till en vän eller liknande så märks den ironiska delen av pussen i smset/via chatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

Skulle du inte på något sätt bli sotis eller så heller?

Tror de flesta inte skulle bli det. Har du så dåligt självförtroende att du blir svartsjuk över sådana småsaker borde du kanske prata om det med någon. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jo. Ytterst fjantigt att över huvud taget reagera på att någon skriver "puss" till andra. Det är en något ömmare (och ibland skämtsam) hejdåfras bara.

Jo men tänk om den andra som får höra det tar det på allvar :O Plus att han i princip skriver det i varje sms till typ 3-4 olika tjejer.


   
SvaraCitera