Forumet - Är det pinsamt att leka med barbies när man är 15+?

Är det pinsamt att leka med barbies när man är 15+?

2190 0 49
Åh, fick ett jädrans sug att plocka fram barbie-lådan som ligger bortgömd någonstans i garaget. Shit! Jag var som en galning på att leka med docker när jag var liten.

Nu till min undersökning ([rolleyes]): Tycker ni att det är pinsamt att leka med docker/barbies och andra leksaker när man är 15+? (Nu pratar jag om att leka som man gjorde när man var liten, inte använda dem till andra behov, pooojkar![no-no]

Och ni som förstörde era småsyrrors leksaker genom att rita på dom och slita av skallarna bör lämna tråden omedelbart![mad]

Image

Är det pinsamt att leka med barbies regelbundet när man är 15+?

Spana också in:

Kittieh:

Jag skulle skämmas, och förstår inte hur man kan tycka det är kul i denna åldern. Men om du vill, så göre!

Haha, sa jag att jag lekte med docker? Nä. Jag sa bara att jag fick värsta ruset när jag tänker tillbaka vilken fantiserare jag var som liten, kunde sitta i flera timmar och leka [wink]
tygskor:

Nä, verkligen inte! (Du röstade på detta alternativ)

Eller, pinsamt är det väl, men, vad i, man ska ju ej sluta göra saker endast för att de är pinsamma. Kan man leva då, nah.

Känns för mig, lite som om personer som aldrig någonsin gör liknande saker, känns lite själlösa och stöpta. Tanken på att de uppriktigt sagt aldrig någonsin känner lusten att ter sig för mig något hemsk. Eller kväver de verkligen begäret, för att människor eventuellt skulle kunna ändra sin syn på dem åt ett ej önskvärt håll om de visste.

nä, ärligt. kjbkbk [mad][mad][mad][mad][mad], etc.