Aviseringar
Rensa alla

Är det relativt lugnt att ladda ner fortfarande?


Ämnesstartare

Sagitta:

Hur gör man? [blush]

Går bara in på den sidan. [smile]
Och läs sedan...
Om du vill så kan du skriva upp dig. Då får du ett mail om din ip-adress dyker upp i utredningarna.


   
SvaraCitera

retstickan:

vill ladda ner mina favoritserier och låtar. men vågar inte riktigt. vet inte hur klimatet är. är det väldigt osäkert? åker man lätt dit?

Tja...jag har en kompis som skippade lagen helt så när den kom så började han tanka konstant och han har int åkt fast än 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

Foamy?

tänkte samma sak.[cool]


   
SvaraCitera

Myksa:

Om du vill så kan du skriva upp dig. Då får du ett mail om din ip-adress dyker upp i utredningarna.

fast då är det förmodligen redan för sent...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfen:

fast då är det förmodligen redan för sent...

Har också tänkt på det...
Gräva ner datorerna och säg upp abonnemanget? Fly landet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Lite osäkert nu. De har ju inte riktigt börjat skörda det är väl bara på utredningsfasen?
Jag laddar ner hämningslöst. Kollar mig ibland på Ipredkoll för att se om de är efter mig.

Varning! Klicka INTE på den där länken! Den är statligt ägd och bevakas för att registrera folk som har/tänker ladda ner!!!!

Vafan sprider du sånt för???


   
SvaraCitera
loita

min kompis berätade att hans kompis åkt dit, blev internetlös och fick böta, blev av med datan


   
SvaraCitera
loita

2 år internetlös btw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min kompis farfars barnbarns kompis kusins mosters pojkväns lillebrors lillasyster åkte dit hörde ja?


   
SvaraCitera
loita

namensermanpo:

du med de där tuttarna igen.
byt bild eller hitta en annan med större.

men skaffa dig ett liv jag gillar min bild och tycker små bröst är snyggt vad har detta med nerladdning att göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

namensermanpo:

Varning! Klicka INTE på den där länken! Den är statligt ägd och bevakas för att registrera folk som har/tänker ladda ner!!!!

Vafan sprider du sånt för???

Vad snackar du för skit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

Vad snackar du för skit?

den skiten som många missar och kan åka fast för i framtiden.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

och vårda språket i framtiden.


   
SvaraCitera

loita:

2 år internetlös btw

Ruttet. Internetlös? Stor frihetskränkning för ett så ringa "brott".


   
SvaraCitera

Det blir riskabelt om du redan fått någon varning av Ipred m.m.
En av mina kompisar fick det så slutade han ladda ner. Men det är fortfarande osäkert att Ipred brukar skicka varning åt oss. Det kan bli oväntade böter.


   
SvaraCitera

Bara en person har åkt ditt sedan 1 april. Det är bara att tanka på!


   
SvaraCitera