Aviseringar
Rensa alla

är det sant?


Ämnesstartare

det var för några veckor sen att jag hörde en sjuksköterska snacka om graviditet hos kvinnor. och då sa hon att det var rätt vanligt att kvinnor bajsar när de föder barn. rätt vanligt att nästan 90 procent gör det[chocked]. varför bajsar dom? jo för att när dom försöker trycka ut barnet så använder dom muskler som finns i ändetarmen och det gör att bajs kommer ut samtidigt.kan fortfarande inte tro det[confused]. kan det verkligen va så?


   
Citera

Nej, absolut inte, tjejer bajsar inte ens när de inte föder barn, dessutom är de gjorda av blommor, enbart.

BLOMMOR ENBART!!!! [mad]


   
SvaraCitera

Det är så det blir negerbarn ok.


   
SvaraCitera

90% knappast


   
SvaraCitera

det hade jag ingen aning om[shake]


   
SvaraCitera

jo det är sant. du landade med största sannolikehet i din morsas skit när du föddes (om du ej blev kejsarsnittad)


   
SvaraCitera

Jo, men det är väl inte så konstigt? När det kommer en tre-fyra kilos koloss så trycker den antagligen väldigt mycket mot tarmarna och så, och då är det väl inte så enkelt att hålla inne det. Nu har jag ingen egen erfarenhet av något sådant här, men jag har hört en del på tv (serien Barnmorskorna som gick på SVT 1 för ett tag sen, bl.a.).


   
SvaraCitera

vet inte, men om det skulle va så tror jag knappast man bryr sig så mkt om det just då


   
SvaraCitera

Själasvälten:

Det är så det blir negerbarn ok.

Ne, det är väl när folk har fått satsen i rumpan och blivit gravid där istället?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om det e sant tänk på manen som står på sidan bredvid henne hela tiden[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

du landade med största sannolikehet i din morsas skit när du föddes

tyvärr du med


   
SvaraCitera

Stronghold:

Ne, det är väl när folk har fått satsen i rumpan och blivit gravid där istället?[shake]

Ja, det är alternativ 2.


   
SvaraCitera

Ja, det är vanligt har jag hört.
Varför är det så svårt att tro? Det är väl ganska lätt att förstå varför, som redan förklarats flera gånger i tråden.
Jag tror dock att det är det sista man tänker på när man försöker klämma ut en unge genom vaginan. [zzz]


   
SvaraCitera

valentinos:

tyvärr du med

nej har kollat min mamma var en av de 10% som inte bajsade


   
SvaraCitera

Tilda1988:

nej har kollat min mamma var en av de 10% som inte bajsade

HHAHAHA


   
SvaraCitera