Aviseringar
Rensa alla

Är det själviskt att önska att ett par gör slut?


Ämnesstartare

Som rubriken lyder (+om poängen är att man är "kär" i en av personerna i paret).


   
Citera

Ja, per definition. Men det är ok.


   
SvaraCitera

Ja, men det är ändå förståeligt


   
SvaraCitera

Det är inte okej. 

Move on 


   
SvaraCitera

Inte direkt. Dom kanske inte är bra för varandra. 
Men om man är intresserad av den ena parten så: ja det är själviskt men var och en är sig själv närmast.
Personligen så sitter jag i den situationen just nu. Jag önskar att ett par ska göra slut för jag gillar killen mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:
Inte direkt. Dom kanske inte är bra för varandra. 
Men om man är intresserad av den ena parten så: ja det är själviskt men var och en är sig själv närmast.
Personligen så sitter jag i den situationen just nu. Jag önskar att ett par ska göra slut för jag gillar killen mycket.

Samma för mig. Fast det sorgliga är att de är perfekta för varandra och jag önska att jag var hon. Ledsen


   
SvaraCitera

episode:

Samma för mig. Fast det sorgliga är att de är perfekta för varandra och jag önska att jag var hon. Ledsen

Usch vad jobbigt. 🙁 Men man vet aldrig vad som försiggår bakom stängda dörrar.
Jag har turen att inte veta vem tjejen är. Jag vet inte hur hon ser ut, vad hon heter, varifrån hon kommer o.s.v och jag vill förbli ovetande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Usch vad jobbigt. 🙁 Men man vet aldrig vad som försiggår bakom stängda dörrar.
Jag har turen att inte veta vem tjejen är. Jag vet inte hur hon ser ut, vad hon heter, varifrån hon kommer o.s.v och jag vill förbli ovetande.

Jag har oturen att veta exakt vem hon är. Hon är såå fin, de har kännt varandra länge och de har varit tillsammans länge. Kan helt ärligt inte ens tänk mig att något dåligt händer bakom stängda dörrar. Båda är såna äckligt goda människor. Lovar att de kommer förlova sig och jag kommer sitta här ensam med mina katter. 


   
SvaraCitera

episode:

Jag har oturen att veta exakt vem hon är. Hon är såå fin, de har kännt varandra länge och de har varit tillsammans länge. Kan helt ärligt inte ens tänk mig att något dåligt händer bakom stängda dörrar. Båda är såna äckligt goda människor. Lovar att de kommer förlova sig och jag kommer sitta här ensam med mina katter. 

Ajfan. 🙁 Det var riktigt illa för din del. Så det är bara att glömma honom som gäller antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Ajfan. 🙁 Det var riktigt illa för din del. Så det är bara att glömma honom som gäller antar jag.

Ja och det gör ont på insidan hahah.


   
SvaraCitera

episode:

Ja och det gör ont på insidan hahah.

Du har mina sympatier. 🙁


   
SvaraCitera
duden

Ja, det är själviskt Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duden:
Ja, det är själviskt Icke!

Känner mig som en hemsk människa. 


   
SvaraCitera
penja

Ja, det är själviskt såklart. Men det betyder väl inte att det inte är ok? Ibland kanske man måste tänka på sig själv bara. 


   
SvaraCitera
penja

det finns ju dock stora risker att personen i fråga inte alls är intresserad eftersom hen befinner sig i ett förhållande. Men, önska kan man väl alltid göra.


   
SvaraCitera