Aviseringar
Rensa alla

är det utseende allt handlar om ?


Ämnesstartare

heyTilly:

det är nog sant

dåligt självförtroende gör så mkt så jobbigt, liksom.


   
SvaraCitera

Eisleben:

Ligg, hångel, sånt: Ja. Till 100%.

Nee. Det handlar om promillehalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eisleben:

dåligt självförtroende gör så mkt så jobbigt, liksom.

precis, alla saker i livet ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trexo0:

dom blir alltid snyggare när man får känslor för dom

Sant!

trexo0:

snygga killar är väldigt ofta dumma i hövvet!

Ta inte i så du skiter! [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det tycker jag, mer än hälften av ens attraktion bör enligt mig vara pga. attraktivt utseende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trimstrams:

Nee. Det handlar om promillehalt.

Jag tenderar att inte tappa min smak trots rännstenskrälarpromillehalt, vet inte hur det fungerar, dock.


   
SvaraCitera

heyTilly:

observera att det egentligen inte är kärlek eller killar jag är intresserad av att höra om.
Men, det är oftast dom som är mindre attraktiva och mindre utåtriktade som är tillsammans.
Måste fula människor nöja sig med andra fula människor ?

jag undrade faktiskt vad tråden egenltigen handladen om ?:P men de va de kolkaste orden jag kom på :O
nej vadå nöja sig med? det är dom som får det bästa;O .. snygga åker på idioter som bara utnyttjar dom för utssendet [n] sen så är det såhär att det är väldigt ofta man ser ett par å frågar sig hur fan kan den bruden gå med den där snubben? hon kan få mkt bättre ! men egentligen så har hon redan det bättre:P så det är inte en lag att fula bara kan dejta fula :S tvärt om typ


   
SvaraCitera

Becki:

Ta inte i så du skiter! [confused]

väldigt ofta (A) men långt ifrån alltid ;;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

mer än hälften av ens attraktion bör enligt mig vara pga. attraktivt utseende.

det stämmer ju att de är så.
Och skönheten är ligger ju i betraktarens ögon kanske..


   
SvaraCitera

Nej personlighet går lätt före.
Jag har varit med killar, som andra människor inte sett som speciellt snygga, därför de har varit omtänksamma, roliga och haft nått speciellt. När man får känslor för någon så tycker man ju den personen är finast av alla 🙂


   
SvaraCitera

Eisleben:

Jag tenderar att inte tappa min smak trots rännstenskrälarpromillehalt, vet inte hur det fungerar, dock.

Duktigt, jag avundas dig.
Men generellt brukar folk bli lite mindre kräsna med några tequila i kroppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trimstrams:

Men generellt brukar folk bli lite mindre kräsna med några tequila i kroppen.

Helt klart. Är i regel så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gnuis:

Jag har varit med killar, som andra människor inte sett som speciellt snygga, därför de har varit omtänksamma, roliga och haft nått speciellt. När man får känslor för någon så tycker man ju den personen är finast av alla 🙂

Sånt hade jag funnit rätt avtändande om en tjej tycker så om en.
Man hade känt sig oattraktiv om man inte blir bekräftad på det planet.
Och att säga "men du är finast" hade bara känts kasst också, man vill kunna attrahera en partner PÅ RIKTIGT med ens utseende, och inte bara vara den snälla killen som attraherar.
[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

originellt tänkande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trexo0:

snygga åker på idioter som bara utnyttjar dom för utssendet

detta är något jag också tänkt på, vill man hellre vara ful och veta att allt är på riktigt alltid alltid. Det är svårt att säga om folk tycker om en för ens utseende för vem man känner och för hur människor pratar om en. Hur fan ska man kunna fortsätta vara verklig när allt kan vara ytligt ?


   
SvaraCitera