Aviseringar
Rensa alla

Är det vanligt att gynekologen känner en i stjärten?


Nintendo:

De blev kanske inte ammade av sina mödrar.

då kan de väl bli bröstläkare lr nåt istället? man ammar väl inte med fittan heller[sad]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

tycker f.ö det är lite läskigt med killar som väljer att utbilda sig till gynekologer. liks, hur motiverar de sitt val av inriktning osv? måste ju ligga något perverst bakom någonstans om man utbildar sig i flera år för att få stå och känna i folks fittor hela dagarna, typ : s

Hur motiverar kvinnor sitt val till att bli gynekologer?

I allt medicinskt utövande intar man en helt teknisk inställning till kroppen. Det är funktionerna hos kroppen. Det är totalt icke-sexuellt.

Sist jag var hos doktorn (skulle kolla upp dålig mage) ville läkaren att jag skulle ta av mig byxorna. Hon kände då _i_ mig.

Dr: "Hur känns det?"

J: "äh, obehagligt?"

Dr: "Jo, men gör det ont?"

J: "nä."

Dr: "Nu då? Känns det annorlunda nu?"

J: "Nej..." (paus 2 sekunder) "Vad gör du nu?"

Dr: "Jag känner på prostatan. Känns det som du vill kissa?"

J: "Lite..."

Dr: "Bra"

----

En sån konversation och en liknande händelse utanför medicinsk vetenskap hade ju inte varit alls okej för mig. Aldrig annars att jag fläker upp min rumpa och låter en okänd tant hålla på och känna i den och känna på min prostata.

---

Förstår inte varför man ska behöva sexualisera allt vad läkare och vårdpersonal gör. Alla mina skolsköterskor genom tiderna har varit kvinnor, men det harinte hindrat dem att titta på min snopp (standardprocedur när skolan började). Var de pedofiler då?

...


   
SvaraCitera

vrf frågade du inte vad han gjorde och vrf?


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

då kan de väl bli bröstläkare lr nåt istället? man ammar väl inte med fittan heller

Slidsekret är den nya bröstmjölken.


   
SvaraCitera

jag skullee inte ha förstått att du trolla om du inte hade skrivit att du pratat med din kompis om att gynekologen pilla dig i rumpan

eller är det jag som är pryd


   
SvaraCitera

rebeckisen:

Sen så stoppa han in ett pekfinger i stjärten på mej o kände där me.

Snubben med drömjobbet alltså! Slår vad om att det gick för honom.. [cool]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

tycker f.ö det är lite läskigt med killar som väljer att utbilda sig till gynekologer. liks, hur motiverar de sitt val av inriktning osv? måste ju ligga något perverst bakom någonstans om man utbildar sig i flera år för att få stå och känna i folks fittor hela dagarna, typ : s

tror att de som gör det av "fel" anledning inte pallar jobba som gynekologer så länge. Lär ju vara rätt osexigt att behöva undersöka folk man finner oattraktiva eller som typ luktar illa eller något.

Förstår inte hur någon över huvudtaget pallar utbilda sig till gynekolog då det borde vara rätt onice oavsett kön och sexuell läggning, men det är ju en jävla tur att någon kan tänka sig att jobba med det i alla fall.


   
SvaraCitera

undrar om det finns manliga homosexuella gynekologer?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

borde vara rätt onice oavsett kön och sexuell läggning

Jämfört med att stå och skära i folk eller? Tror gynekologer har det ganska chill.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

qazedctgb:

undrar om det finns manliga homosexuella gynekologer?

Det låter väl troligt? Såvida inte alla bögar har för vana att välja yrke utefter sin sexualitet eller har fittfobi.


   
SvaraCitera

Miceparade:

fittfobi


   
SvaraCitera

Miceparade:

Jämfört med att stå och skära i folk eller? Tror gynekologer har det ganska chill.

tror ärligt talat jag hade känt mig mer bekväm med att skära i folk [blush]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

qazedctgb:

undrar om det finns manliga homosexuella gynekologer?

en kompis säger att det spekuleras i att en av gynekologerna på en ungdomsmottagning på en av platserna jag bott är homosexuell.


   
SvaraCitera

qazedctgb:

fittfobi

En fobi jag har 0 respekt för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

tycker f.ö det är lite läskigt med killar som väljer att utbilda sig till gynekologer. liks, hur motiverar de sitt val av inriktning osv? måste ju ligga något perverst bakom någonstans om man utbildar sig i flera år för att få stå och känna i folks fittor hela dagarna, typ : s

Det låter som bara tjejer går till gynekologen så som du skriver. Jag lovar killar går dit också ifall de har problem.

Och ärligt talat tror jag man inte blir gynekolog bara för man är pervers. Eftersom nästan alla läkaryrken är krävande att utbilda sig till, och man är nog mer intresserad av att hjälpa personer och tycker det är intressant med det medicinska delen som gäller människors könsorgan. Förutom med vanliga undersökningar så måste gynekologer ta hand om patienter med könssjukdomar så som kondylom, klamydia, njursten osv.
Och hur kul är det att ta hand om en tjejs gröna illaluktande flytningar ifall man inte är intresserad av att hjälpa folk.

PS. Känner en manlig gynekolog.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

MrObba:

könssjukdomar så som kondylom, klamydia, njursten osv.

Förlåt, njursten är inte direkt någon könssjukdom.


   
SvaraCitera
Åtta

MrObba:

Det låter som bara tjejer går till gynekologen så som du skriver. Jag lovar killar går dit också ifall de har problem.

Om killar går till gynekolog så tror jag att de har ganska allvariga problem, då gynekologi är den specialitet som studerar sjukdomar i kvinnans könsorgan. Du tänker nog på urolog.


   
SvaraCitera

Åtta:

Du tänker nog på urolog.

Min kompis gick till en urolog som hade askalla händer, man måste vara sadist om man blir det med kroniskt kalla händer [sad]


   
SvaraCitera