Aviseringar
Rensa alla

är det vanligt att kuken.. ?


Ämnesstartare

Är det vanligt att kuken typ drar ihop sig eller krymper enormt mycket (vet inte hur jag ska förklara) när man inte har stånd?
Isåfall finns det något man kan göra åt det ifall man inte är nöjd med hur den ser ut då?


   
Citera
Ämnesetiketter

att den är liten när den inte är stor? Ja.


   
SvaraCitera

F19.


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

att den är liten när den inte är stor? Ja.

nej alltså den är verkligen stor när det är bonge men om inte så är den alltså.. för liten

Nachac:

F19

hehe inte 19 🙂


   
SvaraCitera

exclusive:

F

Varför bryr du dig då om kukens storlek i slakt tillstånd?


   
SvaraCitera

exclusive:

men om inte så är den alltså.. för liten

Du måste fixa ett stånd på den innan det är meningen att du ska stoppa in den!


   
SvaraCitera

exclusive:

men om inte så är den alltså.. för liten

för liten för vad? [zzz]


   
SvaraCitera

Storleken på kuken i slakt tillstånd beror på hur stark muskeln som sitter bakom (svårt att förklara) kuken är, fick jag lära mig någon gång. Lita inte till 100% på mig dock, jag är inte doktor. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Webbitch:

Storleken på kuken i slakt tillstånd beror på hur stark muskeln som sitter bakom (svårt att förklara) kuken är, fick jag lära mig någon gång. Lita inte till 100% på mig dock, jag är inte doktor. [bigcheers]

Är inte heller en läkare, men jag kan sätta min ena strumpa på att det är fullständigt skitsnack.


   
SvaraCitera

Nachac:

Är inte heller en läkare, men jag kan sätta min ena strumpa på att det är fullständigt skitsnack.

Muskeln jag pratar om är den som reglerar blodtillförseln. Starkare = lagre blodtillförsel = mindre i slakt tillstånd tror jag det var. Länge sedan jag läste det.

Fast egentligen vill jag inte veta så har jag fel kan jag vara glad och ovetandes igen. Jag vinner oavsett.[bigcheers]


   
SvaraCitera

Webbitch:

Muskeln jag pratar om är den som reglerar blodtillförseln. Starkare = lagre blodtillförsel = mindre i slakt tillstånd tror jag det var. Länge sedan jag läste det.

Ah. Jo, det skulle det ju faktiskt kunna ligga något i. Kopplade knäppt i och med din första formulering bara. Men, med tanke på regeln att ju mindre den är slak, desto mer växer den i erigerat tillstånd stämmer nog det.


   
SvaraCitera

Nachac:

Ah. Jo, det skulle det ju faktiskt kunna ligga något i.

Blev du just skyldig mig en strumpa? Eller ska vi stryka det för att vi bägge är osäkra?


   
SvaraCitera

Webbitch:

Blev du just skyldig mig en strumpa? Eller ska vi stryka det för att vi bägge är osäkra?

Jag citerar:

Nachac:

jag kan sätta min ena strumpa

Sa aldrig att jag gjorde det.

Men vill du väldigt gärna ha den så får du väl komma och hämta den. Är inte den som är den, ty det ska man inte vara.


   
SvaraCitera

exclusive:

är det vanligt att kuken.. ?

Det kallas för "teleskop-kuk".


   
SvaraCitera