Aviseringar
Rensa alla

Är det verkligen snyggt?


Ämnesstartare

Jag fattar det inte?
Hur f*n kan man se ut så.
TYcler dom verkligen att det är snyggt?
Tycker ngn att det är snyggt?
[censur]

Vad säger ni folket?

okej.. detta var kanske en ganska extrem bild men ni fattar vad jag är ute efter, aight? [rolleyes]

IMG_5648.JPG


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

HAAAAAAAAAAAAAA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

HAAAAAAAAAAAAAA

jag tror du håller med... [crazy]


   
SvaraCitera

dom tycker nog att dom är snygga, ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

näe, de e verkligen för mycket xD
Men vissa har ju bara som skojj ibland men vet inte aldrig sett någon direkt som har de som stil hela tiden.[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eritsho:

tror

Nej.

Jag ser likadan ut till vardags. [smile]


   
SvaraCitera

Det är som nazisterna - de gör det i grupp.
En grupp kan tro vilka dumheter som helst, så länge de tror samma sak inom gruppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raff3:

aldrig sett någon direkt som har de som stil hela tiden.

oj då har du verkligen missat ngt!
där jag bor kan man inte vistas på stan eller platser med mycket folk på utan att se en sån där
jag får rysningar...


   
SvaraCitera

Det är väl inte för vanligt hoppas jag. Jag har inte sett detta IRL.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser ut som om de varit i slagsmål. [sad]


   
SvaraCitera

RAWR


   
SvaraCitera

Myksa:

Det är som nazisterna - de gör det i grupp.
En grupp kan tro vilka dumheter som helst, så länge de tror samma sak inom gruppen.

true this


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Det är som nazisterna - de gör det i grupp.

Beteckning på en individ som lider av mental omogenhet. Har alltså inget att göra med ålder eller utseende.

Fjortisen (homo sapiens fjorticus) är ett flocklevande djur som ofta syns kring McDonalds och ibland även vid Sibyllagrillar, i stora horder. Hanarna känns igen på sitt tuppliknande läte och rödprickiga ansikte. Honorna känns igen på sina översminkade, konstgjorda utseenden och rosa stringtrosor som hänger strax under armhålorna. Bärandet av byxor i barnstorlekar är nästan ett krav för att få titulera sig fjortis.

Fjortisen kan upplevas som ett mycket störande djur då de under sin vandring genom samhället ofta utstöter höga parningsläten.

Dessa djur har ökat markant på senare tid vilket har lett till en het diskussion om det är möjligt att börja skjuta av delar av populationen för att förhindra ytterligare spridning.

I försök har större delar av populationen placerats i en skola som dessa fjortisar uppfattar som ett mentalsjukhus, vilket resulterat i att ett flertal av dem periodvis klarar av att uppföra sig otroligt likt riktiga människor. [ops]


   
SvaraCitera

Visst är det så himla roligt att klaga på andra människor!

....

...

..

[tired][tired][tired]


   
SvaraCitera
Hando

RAWR [love]
Du på bilden elle?[wink][wink][wink][wink][love][love][love]


   
SvaraCitera