Aviseringar
Rensa alla

Är det viktigt?


Ämnesstartare

Nu menar jag inte när det gäller akuta besvär där det är nödvändigt att få hjälp omedelbart om det så är av en hundvalp som gått vårdlinjen på gymnasiet obs

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

isola:

Nej (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Har aldrig gått till en, men skulle inte bry mig nämnvärd kring könet. Känns dock som att "folk" skulle göra det generellt, typ "vill inte ha en kille för det är bööögigt!" eller "vill inte ha en tjej för pinigt om man får bånge!".

Gud vad jag hatar ordet bånge.


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

Nej (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Chi Huang Ti:

Gud vad jag hatar ordet bånge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej (kille) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte/osäker.

Har bara varit där en gång, då fanns det både en äldre man där och någon tant. Hoppades på, och fick, tanten.

Men vet inte om det hade varit så mycket värre med en man egentligen. Det är ju hans jobb osv. Beror ju på intrycket man får av personen snarare än könet.


   
SvaraCitera

isola:

Vet inte/osäker (Du röstade på detta alternativ)

Det som spelar störst roll för mig är att personen ska bete sig vettigt och professionellt, och inte vara ett obehagligt creep. Jag har dock aldrig undersökts, så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej (kille) (Du röstade på detta alternativ)

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Det som spelar störst roll för mig är att personen ska bete sig vettigt och professionellt, och inte vara ett obehagligt creep. J

Ja det är ju givet, såklart. Men det vet du ju inte innan du träffat personen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan du inte bara lära dig att du gör om bildlänken till en tinyurl så kanske det inte blir röda kryss VARJE gång du laddar upp en bild? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej (kille) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Beror nog mest på att när jag var liten och skör och skulle dit för första gången så fick jag en man trots att jag bad om en kvinna och var på snudd till att utbrista i gråt. Skadad för livet skulle man kunna säga, hehe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Kan du inte bara lära dig att du gör om bildlänken till en tinyurl så kanske det inte blir röda kryss VARJE gång du laddar upp en bild? [cute]

Det tar ju en massa tid. Ibland funkar det och ibland inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det tar ju en massa tid. Ibland funkar det och ibland inte.

"massa tid"
Oftast inte, vad jag har sett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

"massa tid"
Oftast inte, vad jag har sett.

Har skapat typ 6746464 trådar där flertalet har fungerande bilder, lilla fröken


   
SvaraCitera