Aviseringar
Rensa alla

Är detta en rolig mors dag-present?


Ämnesstartare

Eftersom min älskade mor inte fick så mycket av mig när hon fyllde år har jag bestämt mig för att ge henne lite extra nu när det snart är mors dag.

Jag funderar på att köpa ett kakfat i en snygg, rosa färg. Mamma älskar att baka, men något kakfat äger hon ju inte, och det är ju faktiskt bra att ha. Och här där jag bor finns en söt liten butik med gulliga kakformar (med typ rosa hjärtan på och sånt), och tvålar i form av cupcakes. Därför funderar jag på att köpa några cupcakes-tvålar och ställa på kakfatet, samt baka massor egna roliga cupcakes i olika glada färger och ställa på, i de söta kakformarna.

Och sedan typ nån extra present t.ex parfym, bodylotions och såntdär som hon gillar. Och kanske fina rosa blommor, för det gillar hon också. [y]

Så, vad tycker ni? Tror ni hon kommer bli glad? Något extra tips? [party]

EDIT : Alltså ett såntdär kakfat med två-tre "våningar".


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja, hon kommer nogbli glad men inte särskilt orginella saker direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart hon blir glad [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Nja, hon kommer nogbli glad men inte särskilt orginella saker direkt.

Något annat tips då? 🙁 Jag bakade cupcakes idag och mamma gillade dom jättemycket, tyckte dom va jättesöta osv.

Plyvert:

Klart hon blir glad

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Något annat tips då? 🙁

Nej, jag känner inte din mamma. (inte vad jag vet iaf)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns rätt vanligt. o när är det mors dag egentligen? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Nej, jag känner inte din mamma. (inte vad jag vet iaf)

nej men man kan väl ha tips ändå

addictive:

känns rätt vanligt. o när är det mors dag egentligen?

meh är det tråkigt för det eller? min mamma har inte fått det förut
hm i slutet av maj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

meh är det tråkigt för det eller? min mamma har inte fått det förut
hm i slutet av maj

aha men rätt bra present iaf. det finns ju ändå en tanke bakom o d e nått som hon gillar liksom[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addictive:

aha men rätt bra present iaf. det finns ju ändå en tanke bakom o d e nått som hon gillar liksom

ja. och förr brukade jag bara ge typ ytliga saker, såsom mascara och såntdär tråkigt. mycket roligare att få saker som man kan använda mer liksom, som inte har med utseendet och göra, tråkigt i längden ju. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att det låter finfint. Jag hade blivit glad om jag var din mamma [blush] Jag tycker att du ska köra på det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska köpa min morsa nåt billigt pedikyrset på h&m eller nåt,hon gillar att ha fina fötter,sen om hon inte blir glad för d är hennes problem,ska va glad att hon får nåt alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag tycker att det låter finfint. Jag hade blivit glad om jag var din mamma Jag tycker att du ska köra på det

[blush] hade också blivit glad om jag fått det!

Tözen:

jag ska köpa min morsa nåt billigt pedikyrset på h&m eller nåt,hon gillar att ha fina fötter,sen om hon inte blir glad för d är hennes problem,ska va glad att hon får nåt alls.

mm okej, förr brukade jag bara ge typ smink och hårfärg och sånt. men ville ge ngt mindre ytligt den här gången. hon har vart så snäll mot mig på senaste tiden, så vill ge henne mer :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag tycker att det låter finfint. Jag hade blivit glad om jag var din mamma Jag tycker att du ska köra på det

munkedaaaaaaaaal 26:e juni,björn rosenström!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Ja! 🙂 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera