Aviseringar
Rensa alla

Är detta ett orealistiskt mål?


Sucher:

Excuse me?

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

du kan inte vara tränad och väga 59 till den längden.

Både Ja och Nej, som förgående talare har sagt, så väger muskler mer än fett helt korrekt, men vill liksom ha en väldigt tonad slank kropp, vet inte hur jag ska beskriva det riktigt..


   
SvaraCitera

Sucher:

Både Ja och Nej, som förgående talare har sagt, så väger muskler mer än fett helt korrekt, men vill liksom ha en väldigt tonad slank kropp, vet inte hur jag ska beskriva det riktigt..

jag fattar,men du får nog ligga kvar på 63-63 ändå,59 är lite till den längden om du även bara vill ha slimmade muskler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag fattar,men du får nog ligga kvar på 63-63 ändå,59 är lite till den längden om du även bara vill ha slimmade muskler.

Mmm, jo eftersom att muskler väger mer, så har du förmodligen rätt, det är ganska lätt att sätta stenhårda krav på en själv, utan att tänka realistiskt....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det inte bättre att använda spegeln i ditt fall? Du vill gå ner i vikt som jag fattat det.. definiera smal? Lås inte fast på siffror på vågen.. testa och käka ett stort mål mat eller sätt dig i bastun 2 timmar och väg dig sen.. väldigt mycket som kan ändra på vikten..


   
SvaraCitera

Sucher:

Kom igen dude, det vart en väldig onödig kommentar från dig sida...

Lite kanske. Men jag menar allvar. Du verkar inte ha någon hälsosam syn på kroppen.

DMITRI:

det är precis så. har typ inga muskler. inga synliga iaf. och jag lever på skräpmat eftersom jag jobbar med det å typ inte har råd med annan mat... jag vill träna men de går ty inte.. motivera mig 🙁

Finns det något billigare än hemlagat? [shake]


   
SvaraCitera

Tözen:

du kan inte vara tränad och väga 59 till den längden.

Sucher:

174 cm lång

Sucher:

59 kg

Noway dude, jag väger nära 80 och jag känner mig rätt liten. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

DMITRI: typ inte har råd med annan mat
[tired]
Den maten du äter är dyrare.

inte direkt. betalar 35kr och äter obegränsat en hel dag. vad får du för 35kr i en mataffär??? lol
bara ett pkt köttfärs kostar ju ffs typ 30 spänn minst.

sen är inte jag den som lagar mat direkt utan d blir mkt färdigt.

oggelgoggel:

Finns det något billigare än hemlagat? [shake]

det blir asdyrt när man bor ensam.. allting går ut på en gång å man måste alltid slänga minst hälften + att mat är jättedyrt.
om jag köper mjölk tex måste jag slänga typ 80% av den. tar lite i kaffet typ nån dag å sen blir resten gammalt.


   
SvaraCitera

DMITRI:

det blir asdyrt när man bor ensam.. allting går ut på en gång å man måste alltid slänga minst hälften + att mat är jättedyrt.
om jag köper mjölk tex måste jag slänga typ 80% av den. tar lite i kaffet typ nån dag å sen blir resten gammalt.

Men mjölk? Jag snackar om mat. Basvaror... pasta, ris, osv. Det kostar inte många kronor per portion, håller i en evighet. Köpa storpack, göra storkok och frysa in är bra mycket billigare än att äta på donken.


   
SvaraCitera

DMITRI:

inte direkt. betalar 35kr och äter obegränsat en hel dag.

Okej, då är det ju rätt schysst ändå. Även om maten du får suger apröv. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Men mjölk? Jag snackar om mat. Basvaror... pasta, ris, osv

ja, sånt ja. men då vill man ju ha nånting till och sen typ pastasås. och då blir det dyrt.

oggelgoggel:

Köpa storpack, göra storkok och frysa in är bra

mm ja vet men jag är inte så mkt för att frysa och spara. det blir bara äckligt. sen har jag ganska liten frys så det är inte så bra idé. är inge bra på att laga mat heller 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att vara 174 cm lång och väga 59 kg låter ju nästan sjukligt.
65 kg är inte heller alls nå mycket, lättare än det behöver du inte bli...


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera