Aviseringar
Rensa alla

Är detta ett riktigt avsked eller ett test? vad borde jag göra?


Ämnesstartare

Har varit på g med en tjej ett tag och gick bättre och bättre tills nu...
Efter ett gräl så sa hon att jag var som en livvakt hela tiden och kunde inte låta henne leva sitt liv..
Hon sa att hon älskar mig, men inte är kär än på grund av sättet vi umgås på och trodde inte det var någon ide att forsätta hoppas.

I alla fall så pratar vi om att bryta får ingen respons alls, vi bestämmer att vi ska träffas och prata om det, men hon skjuter upp på det dag på dag...
Till slut säger jag att jag vill ha det avklarat om det nu är det hon vill...
Hon säger att hon inte ser det som ett avsked och inte vill ha det avklarat än, men vill jag det är det bara att lämna en lapp med hennes grejer i brevlådan och det gör jag.

I brevet skrev jag att jag var ledsen att jag inte kunde ge henne det hon ville ha att jag älskade henne och bla bla bla.

en dag senare får jag ett mail ifrån henne där hon skriver " tack för grejerna, vilket fint brev hoppas du har det mysigt i solen puss o kram"

Vill ha henne tillbaka men på henne verkar det som jag stoppar upp allt och hon inte klarar det.
Vad tror ni om detta? är det ett test? vill man inte ha ett riktigt farväl?


   
Citera
Ämnesetiketter

1 sak jag har lärt mig i livet är att man ska bara dra utan att säga hejdå


   
SvaraCitera

1 sak jag har lärt mig i livet är att man ska helignorera folk som utsätter en för tester


   
SvaraCitera

Ricochet:

1 sak jag har lärt mig i livet är att man ska helignorera folk som utsätter en för tester

ok såådu har lärt dig i livet att helignorera alla mmänniskor utom de smarta som har hemligtester


   
SvaraCitera

ennie:

ok såådu har lärt dig i livet att helignorera alla mmänniskor utom de smarta som har hemligtester

men döh de uppenbara fattar du vel typ som i ja ringr inte dig nu på en vecka bara för o testa dig, eller nu ska jag snacka myckt om gamla dejtr för o testa dg. hemligtestr därmot går ej o va utan hajr vel vilkn smurf som helst

så ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

1 sak jag har lärt mig i livet är att man ska bara dra utan att säga hejdå

Men varför gav hon mig en respons på mitt avsked överhuvudtaget?
Liksom som ett vanligt meddelande man kan skicka till vem som helst...
Hade accepterat det om hon inte sa något. Men detta blev bara konstigt


   
SvaraCitera

testar en gör dom ju bara för att dom själva har så kasst självförtroende


   
SvaraCitera

joockse:

Men varför gav hon mig en respons på mitt avsked överhuvudtaget?
Liksom som ett vanligt meddelande man kan skicka till vem som helst...
Hade accepterat det om hon inte sa något. Men detta blev bara konstigt

ja hon skrev väl bara vad hon tänkte? hon gillar säkert dig men vill inte vara tsm. det är för jobbigt för vanliga personer att vara tsm, ni är alltid jobbiga då.

Ricochet:

men döh de uppenbara fattar du vel typ som i ja ringr inte dig nu på en vecka bara för o testa dig, eller nu ska jag snacka myckt om gamla dejtr för o testa dg. hemligtestr därmot går ej o va utan hajr vel vilkn smurf som helst

så ja

??? va

menade tt alla mämniskor gör tester mn vissa kan göra hemliga hemligtestet. går ej o va??? fattar itne d


   
SvaraCitera

ennie:

menade tt alla mämniskor gör tester mn vissa kan göra hemliga hemligtestet. går ej o va??? fattar itne d

hahah skrev sista meningen utan att fundera på va ja skrv.

ja menar att man itne medvetet ska försöka utsätta 2ndra för testr hela tidn, de köänns löjlit o oäkta. iaf enlit mig,,, ite prsisi så att ja tänkr att jag åste göra hemligtest hela tidn är hellre kär i tjjen o gillr den. men ibland gör man de ja vet men de va inte poängen


   
SvaraCitera

joockse:

på g med en tjej ett tag

joockse:

hon älskar mig

bra


   
SvaraCitera

Ricochet:

ja menar att man itne medvetet ska försöka utsätta 2ndra för testr hela tidn, de köänns löjlit o oäkta. iaf enlit mig,,, ite prsisi så att ja tänkr att jag åste göra hemligtest hela tidn är hellre kär i tjjen o gillr den. men ibland gör man de ja vet men de va inte poängen

ok [bigsmile] tykcer samma mn du skrev inte xakt så i början det var drf jag skrev tbx


   
SvaraCitera

ennie:

tykcer samma mn du skrev inte xakt så i början det var drf jag skrev tbx

ok sj..

eller bra menar ja då har v den sakn ur världn


   
SvaraCitera

Ricochet:

ok sj..

eller bra menar ja då har v den sakn ur världn

tt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joockse:

Efter ett gräl så sa hon att jag var som en livvakt hela tiden och kunde inte låta henne leva sitt liv..

Hur reflekterar du över vad hon sa? Har hon rätt? Vad tycker du själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daybreak:

Hur reflekterar du över vad hon sa? Har hon rätt? Vad tycker du själv?

Hon har väl delvis rätt men bättrar mig hela tiden, men förstorades när vi hade grälet på fyllan.

Men varför tror du hon inte ger mig ett riktigt avsked?


   
SvaraCitera