Aviseringar
Rensa alla

Är detta fel?


Ämnesstartare

För ett tag sedan hörde mitt festivalragg från i somras oväntat av sig. Vi snackade lite flirtigt och konversationen har fortsatt i sms. Jag har en pojkvän som jag älskar så jag har inga planer att ta smsandet till nya nivåer. Men är det ändå fel mot min pojkvän att fortsätta med smsandet?


   
Citera

Varför snackar du "lite flirtigt" med ett gammalt festivalragg om du har pojkvän? Försöker du dölja det för honom?


   
SvaraCitera

Det uppkommer ju en "situation" om han upptäcker...
Men det är dina (dolda) avsikter som avgör.


   
SvaraCitera

Ja eller.


   
SvaraCitera

Nja men lite udda är det ju...


   
SvaraCitera

Vad skulle du tycka om han snackade "lite flirtigt" med ett gammalt festivalragg?

Dold text: Att du ens tänker att det kan vara fel borde väl vara en indikation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Varför snackar du "lite flirtigt" med ett gammalt festivalragg om du har pojkvän?

Det är underhållande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Vad skulle du tycka om han snackade "lite flirtigt" med ett gammalt festivalragg?

skulle väl inte direkt tycka om det men skulle inte se det som otrohet heller.


   
SvaraCitera

det bästa är väl att tänka hur man själv skulle ha känt


   
SvaraCitera

roughtrade:

skulle väl inte direkt tycka om det men skulle inte se det som otrohet heller.

Behandla din pojkvän så som du själv vill bli behandlad om han inte har sagt någonting annat. Det är inte bara otrohet som är fel förstår du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Behandla din pojkvän så som du själv vill bli behandlad om han inte har sagt någonting annat. Det är inte bara otrohet som är fel förstår du.

Hm, ptja du har nog rätt.


   
SvaraCitera

Fel.


   
SvaraCitera

roughtrade:

Hm, ptja du har nog rätt.

Naturligtvis har jag det. Lycka till.


   
SvaraCitera

Man hade ju inte blivit så jävla glad, som pojkvän alltså. Tänk på honom när du småflörtar med en den håriga killen med motörhear tröjja istället, se hur kul det är då.

Vad får du ut av att flörta med honom, ens?


   
SvaraCitera