Aviseringar
Rensa alla

Är detta fysiskt möjligt?


Ämnesstartare

[smile]

Är det möjligt att pierca sig där? Under nyckelbenen? Är det för lite fett? Hud? Gör man implantat istället för vanlig piercing? (ni fattar eller)

Image
Prickarna föreställer två pluppar.


   
Citera
Ämnesetiketter

Surface piercing tror jag det kallas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jodå, det går..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Jodå, det går..

... men aj!. Jag tog en i naveln med kanyl, det var skönt. Men vid revbenen finns ju ingenting, inget underfett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Var också rätt snyggt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nothing is impossible!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

... men aj!. Jag tog en i naveln med kanyl, det var skönt. Men vid revbenen finns ju ingenting, inget underfett.

Det är oftast anchors eller skindivers, de fester i själva huden. Dvs man låter huden växa runt smycket så att det blir permanent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Det är oftast anchors eller skindivers, de fester i själva huden. Dvs man låter huden växa runt smycket så att det blir permanent.

Utför de flesta piercingstudior anchors / skindivers / surface?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Utför de flesta piercingstudior anchors / skindivers / surface?

Mjaeo, inte skindivers och anchors. Surface går fetbort då de blir överkörda deluxe utav anchors/skindivers.. Skulle nog rekommendera att du stack till någon duktig kille som kan köra anchors på dig, det kostar lite mer än vanliga piercingar men du får piercingar som är bra mycket mer permanenta och läker fortare än surface. Skindivers är smidiga och snabba att sätta i men du kan t.ex inte byta smycken/kula i dem vilket du kan göra med anchors. Enda fördelen med skindivers gentemot anchors är att du kan placera piercingarna tätare och göra schysstare mönster, annars är de lite väl.. onödigt just nu då det inte kommit så mycket nytt på den fronten än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

.

Tack. Bor du i Stockholm?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

massgrav:

.

Tänkte om du vet någon bra piercingstudio i Stockholm som utför anchors dvs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Tack. Bor du i Stockholm?

Nej jag bor inte i stockholm. Men skulle rekommendera Calm eller Jowan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Surface går fetbort då de blir överkörda deluxe utav anchors/skindivers.. S

Fördelar med anchor gentemot surface då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Fördelar med anchor gentemot surface då?

Anchors fäster inte, migrerar alltid och är över lag sjukt mycket sämre. Absolut inte värda pengarna. Förövrigt tror jag inte det är möjligt med surfacepiercingar där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Nej jag bor inte i stockholm. Men skulle rekommendera Calm eller Jowan

Swahili Bob's verkar ju najs. Men min surface piercing kommer isånnafall gå som två piercingar och kosta 800 st. 1600 alltså.. hjälp.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

massgrav:

Anchors fäster inte, migrerar alltid och är över lag sjukt mycket sämre.

Du menar surface?


   
SvaraCitera