Aviseringar
Rensa alla

Är detta normalt?


Ämnesstartare

(Ingen aning om jag placerade i rätt kategori, hittade ingen annan passande).

Jag vet inte om jag ska kalla det ett problem, men eftersom att det stör mig på det så antar jag att det är ett slags problem.

Jag är en ganska så normal flicka på 19 år som har lite av det goda utseendet med sig. Kan ju inte påstå att jag är ful. Har ingen riktig aning om jag verkligen har dålig självkänsla eller om det bara rör sig om "dåliga dagar". Ibland kan jag i alla fall känna mig riktigt ful, även om jag vet att jag inte är det.

Det här låter askonstigt, men i alla fall... TILL problemet; När jag går på stan t.ex, eller på ställen där det rör sig mycket folk, och jag möter en snygg kille och han kollar, så tänker jag alltid; han MÅSTE kolla för att jag är snygg/sexig. (måste tillägga att det händer VARJE gång en kille kollar) Herregud. Jag menar... andra tjejer med dålig självkänsla tänker ju; fan, nu måste han kolla på mig för att jag är ful, men gör jag aldrig.

Jag har ingen aning om detta är normalt eller inte. För mig känns det bara allmänt.. jag vet inte. Desperat. Hur tänker ni tjejer/killar när en kille/tjej kollar på er? Ganska sådär... inte bara... KOLLAR... utan mer. Bryr ni er i huvud taget?


   
Citera

...?[tard]


   
SvaraCitera

Narcissistisk personlighetsstörning kallas det.


   
SvaraCitera

Du är nog normal [zzz]


   
SvaraCitera

Dom flesta bryr sig inte,nej.


   
SvaraCitera

Jag tittar på folk för det intresserar mig, hur dom än ser ut.

Fast det är väl kul att tänka som du gör, ser inget fel med det och finns nog en del som gör det.


   
SvaraCitera

konsekvent:

Narcissistisk personlighetsstörning kallas det.

nej

isola:

Du är nog normal [zzz]


   
SvaraCitera

Jag tror att det är normalt om inte så är jag ''på din sida''. Eftersom att jag själv kan känna de precis som du skrivit. - Fullt normalt. [cheers][love]

Dold text: Däremot om ''jag är sexig'' vet jag inte riktigt.


   
SvaraCitera

Det beror på. Ofta kan man läsa av och se varför dom tittar.


   
SvaraCitera

Jag tänker inga ord när folk tittar på mig. Jag får den där cirkuslåten i huvudet:

dutu durururu dutu duru, dutu durururu dutu duru.


   
SvaraCitera

Är du snygg så skicka bild till mej i pm[wink]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jag tänker inga ord när folk tittar på mig. Jag får den där cirkuslåten i huvudet:

dutu durururu dutu duru, dutu durururu dutu duru.

Haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag tänker inga ord när folk tittar på mig. Jag får den där cirkuslåten i huvudet:

dutu durururu dutu duru, dutu durururu dutu duru.

Låter intressant [wink]


   
SvaraCitera