Aviseringar
Rensa alla

är detta ok?


Ämnesstartare

Typ om nån skriver en tråd om sina problem så skriver man hahahah och kallar ts för troll?

Imo är det ett vidrigt beteende... jag hade aldrig gjort så


   
Citera
Ämnesstartare

Du hade aldrig gjort så? Really? Sluta spela oskyldigSoverDu har betett dig minst lika vidrigt - vid flertalet tillfällen. Det har dom flesta på forumet gjort.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Du hade aldrig gjort så? Really? Sluta spela oskyldigSoverDu har betett dig minst lika vidrigt - vid flertalet tillfällen. Det har dom flesta på forumet gjort.

Hjärta

Jag har varit dryg men jag gjorde en tråd där jag bad om ursäkt och sedan dess har jag inte vart dryg. Och har inte kallat folk för troll och förkastat deras problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

problemet avslås


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och även om jag hade gjort det skulle det fortfarande vara lika vidrigt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ansökan beviljas ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua: Jag har varit dryg men jag gjorde en tråd där jag bad om ursäkt

Jag har sett många vara dryga, jag har dock aldrig sett någon av dom som varit det skapa en tråd om det och be om ursäkt. Länka till din tråd. Eller nej gör inte det förresten, för hur kan jag veta att det är din och inte någon annans som jag bara missatSover

Som sagt:

Storchen84: Sluta spela oskyldig

.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag har sett många vara dryga, jag har dock aldrig sett någon av dom som varit det skapa en tråd om det och be om ursäkt. Länka till din tråd. Eller nej gör inte det förresten, för hur kan jag veta att det är din och inte någon annans som jag bara missatSover

Som sagt:
.

Hjärta

Det gör det intw mindre vidrigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua: Det gör det intw mindre vidrigt

Såg din tråd där du "bad om ursäkt" - ännu något som inte särskilt många verkade ta på allvar.

Btw så är jag vidrig mot vidriga personer. Jag trollar troll. Eller ja, i alla fall när jag inte har något bättre för mig. Med andra ord så har du gjort dig förtjänt av det. Tänkte bäst att påpeka det, eftersom du uppenbarligen inte märkt det än...

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Såg din tråd där du "bad om ursäkt" - ännu något som inte särskilt många verkade ta på allvar.

Btw så är jag vidrig mot vidriga personer. Jag trollar troll. Eller ja, i alla fall när jag inte har något bättre för mig. Med andra ord så har du gjort dig förtjänt av det. Tänkte bäst att påpeka det, eftersom du uppenbarligen inte märkt det än...

Hjärta

Ok? Tycker fortfarande det är vidrigt att skratta åt folks problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konstigt att såna som gör så inte blir bannade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua: Tycker fortfarande det är vidrigt att skratta åt folks problem

Håller med. Fast så finns det dom som trollar, som låtsas, som inte har det problem dom påstår sig ha, eller hur?Sover Nej självklart inte, du skulle ju aldrig erkännaSover

Tabulhaneaua: Konstigt att såna som gör så inte blir bannade

Antagligen för att dom som gör så gör så åt dom som trollar.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Håller med. Fast så finns det dom som trollar, som låtsas, som inte har det problem dom påstår sig ha, eller hur?Sover Nej självklart inte, du skulle ju aldrig erkännaSover

Hjärta

Ok för du vet ju allt om mig eller hur? Fjant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua: Ok för du vet ju allt om mig eller hur? Fjant.

Behöver inte veta allt om dig: Räcker med att veta: Att du trollarSoverAtt du sen försöker göra det på ett icke överdrivet uppenbart sätt till skillnad från 99% av trollen, well, creds till dig för att du har det tålamodet.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Behöver inte veta allt om dig: Räcker med att veta: Att du trollarSoverAtt du sen försöker göra det på ett icke överdrivet uppenbart sätt till skillnad från 99% av trollen, well, creds till dig för att du har det tålamodet.

Hjärta

Du tror dig veta saker som du inte har en aning om.


   
SvaraCitera