Aviseringar
Rensa alla

Är detta rimliga priser?


Ämnesstartare

Hej. Jag är en tjej på 20 år som tänkt dryga ut min inkomst genom att satsa på eskortbranschen eller bli hora som man säger i vardagligt tal. Har tänkt igenom detta noggrant så vill inte höra något tjafs om att jag förstör mitt liv, bara blir utnyttjad och yadayada. Jag gillar sex och om jag dessutom kan tjäna pengar på det så why the hell not? Eftersom jag är ny i branschen och inte vet vad som är rimligt tänkte jag höra vad ni anser. Dessa är priserna jag hade tänkt mig:

Handjob: 50 kr/h
Blowjob: 100 kr/h
Vaginalsex: 500 kr/h
Analsex: 1000 kr/h
Övrigt: 2000 kr/h

Och en sak till. Då jag bor i Stockholmsområdet borde ju Malmskillnadsgatan vara min bästa arbetsplats, men hur är det med konkurrensen? Hur ser de mer äldre och erfarna hororna på en yngre nybörjare? Har alla horor ett eget speciellt gathörn eller är det bara att välja vilket gathörn som helst utan att riskera att någon blir lack?

Tacksam för svar.


   
Citera
Ämnesstartare

Mycket glad ta bara bra betalt och använd preventivmedel så är de ju sjukt bra! hahaha. GO FOR IT! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fulflikka:
Mycket glad ta bara bra betalt och använd preventivmedel så är de ju sjukt bra! hahaha. GO FOR IT! Mycket glad

Ja, klart jag ska använda preventivmedel, men vill ju inte riskera att råka ta överpriser så man inte får några kunder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingen koll på efterfrågan, prissättning eller konkurrens men känns spontant lite lågt som timpriser.

Lucille:

Handjob: 50 kr/h
Blowjob: 100 kr/h

Palla runka/suga av någon i en timme för 1-2 paket cigg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skulle inte rekommendera det hela då det är väldigt farligt.


   
SvaraCitera

tror du skulle få bättre information på flashback.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan bli våldtagen, kidnappad, mördad enkelt då du lämnar dig i någon annans våld. någon som du inte känner alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukt låga priset för övrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower: Palla runka/suga av någon i en timme för 1-2 paket cigg.

Vad skulle du rekommendera då?

ceka92:
jag skulle inte rekommendera det hela då det är väldigt farligt.

Det är farligt att leva. Man kan dö.

ceka92:
du kan bli våldtagen och mördad lätt.

Det kan jag bli ändå. Jag kan även bli överkörd av en buss imorgon och dö på så sätt, men vad vore livet om man aldrig tog lite risker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå tänk om övrigt är att klappa nån på ryggen e d 2k/h då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:
vadå tänk om övrigt är att klappa nån på ryggen e d 2k/h då

Med övrigt tänkte jag mig lite mer "extrema" och ovanliga grejer som typ 69an, Golden Shower, Bajs, Spya, BDSM osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lucille:

Vad skulle du rekommendera då?

Fast du vill ha låga priser skulle jag ändå dubblera priserna och ange dom per runk/sug.

Har som sagt ingen koll på rådande marknad, men utgår från mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower: Fast du vill ha låga priser skulle jag ändå dubblera priserna och ange dom per runk/sug.

Är det inte vanligast att ta betalt per timme?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lucille:

Är det inte vanligast att ta betalt per timme?

Orkar du hålla på en timme? Kommer dina kunder kunna hålla på en timme?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:

Orkar du hålla på en timme? Kommer dina kunder kunna hålla på en timme?

Hade sex i 4 timmar i sträck en gång så ja. Kunderna skulle jag tro vill hålla på så länge som möjligt men skulle någon vara nöjd när det inte gått en timme så får man väl lösa det där och då.


   
SvaraCitera