Aviseringar
Rensa alla

Är detta snyggt?


Ämnesstartare

Har jag snygg rumpa? skala 1-10 är nyfiken om jag behöver träna mer 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vad tycker du själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå träna? Man ska träna för att man vill och mår bra,  inte för att nån ska tycka att man har snygg röv

alla gillar olika dessutom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är din kropp. Skit i vad andra tycker. Mår du bra av att träna din rumpa och gillar det så ska du ju göra det, annars inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

10/10 yep Omg ass Daujm yummy 


   
SvaraCitera

din röv tilltalar nog de flesta killar, ribban är inte satt särskilt högt om vi säger så
mår du bättre av att ha tränad rumpa så träna, tror du att du behöver träna för att killar ska tycka du har fin röv så slösar du din tid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tränar delvis för att må bra och vara pigg, men att få en snygg vältränad kropp är min motivering till att palla mig till gymmet, och köra hårt så att benen viker sig 🙂 Jag tycker att det inte är något fel med det, och är en bra motivering! Det funkar ju 🙂


   
SvaraCitera
Kudhos

Sofiaakatt:
Jag tränar delvis för att må bra och vara pigg, men att få en snygg vältränad kropp är min motivering till att palla mig till gymmet, och köra hårt så att benen viker sig 🙂 Jag tycker att det inte är något fel med det, och är en bra motivering! Det funkar ju 🙂

Många som tränar för estetiska skäl. Inget fel med det. Huvudsaken är att du är nöjd med din kropp, resten av befolkningen har inget att säga om din kropp. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som svar på allas fråga är jag mycket nöjd med min kropp! Fast ibland vill jag höra vad andra tycker ifrån andra perspektiv än mitt. Fast att jag är nöjd vill jag ändå höra om jag har en vältränad röv eller inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte hur gammal du e så kmr inte svara Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går inte att se om den är vältränad eller inte på den där dåliga bilden


   
SvaraCitera

ser ut som 1 vanlig jävla röv. grattis, alla har en.


   
SvaraCitera
Kudhos

S3ON:
vet inte hur gammal du e så kmr inte svara Rodnar

aina runt hörnet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh okej, kände inte för att lägga upp en bild på min röv i bara trosor 🙂


   
SvaraCitera

gtgg.jpg


   
SvaraCitera