Aviseringar
Rensa alla

Är din kuk/fitta god eller äcklig?


Ämnesstartare

kan ju va intressant för samtliga medlemmar om vi sammanställer lite seriös statistik gällande detta?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

polka kuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är disco?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag: vad är disco?

en fitta som varit o dansat o druckit massa och pissat osv hela natten...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

en fitta som varit o dansat o druckit massa och pissat osv hela natten...

då är jag 50/50


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca: god fitta

Gissar på detta.  Eller iaf "normalt" pga har inte svamp, bra hygien, käkar rätt nyttigt osv. Men jag har inte smakat. Har vänner som ba, eller ok, det är bara en som sagt så, att jag måste smaka, för att det är ngt man "måste" göra.
Näe det måste man inte alls det. Gu, dra ned en slev och dra upp lite fittsaft och äta, naj tack. Eller vetifasen om pollen gäller bara allmänt eller just när man är upphetsad.

mvh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag: då är jag 50/50

okej det är perfekt enligt mig iaf när jag är full


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland tänker jag att jag måste radera isolakontot pga är alldeles för gammal för att sitta och tramsa såhär tänk om någon irlmänniska skulle se men sedan tänker jag att äh vadfan jag får göra vad jag villllll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

okej det är perfekt enligt mig iaf när jag är full

kul för dig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Gissar på detta.  Eller iaf "normalt" pga har inte svamp, bra hygien, käkar rätt nyttigt osv. Men jag har inte smakat. Har vänner som ba, eller ok, det är bara en som sagt så, att jag måste smaka, för att det är ngt man "måste" göra.
Näe det måste man inte alls det. Gu, dra ned en slev och dra upp lite fittsaft och äta, naj tack. Eller vetifasen om pollen gäller bara allmänt eller just när man är upphetsad.

mvh

ä ju bara o suga lite på 1 finger, men du får låsa ute stella först säg att du ska slå in julklappar ; )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag: kul för dig

gillar att dela med mig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"wow"

- reben


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

gillar att dela med mig..

kommunist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

ä ju bara o suga lite på 1 finger, men du får låsa ute stella först säg att du ska slå in julklappar ; )

Ja men det är ju det jag ej vill göra pga ser ingen direkt aneldning.
Alltså den bruden sitter på köksbordet och tvättar rumpan så hon tål nog att se slevar och allt möjligt i fittan på folk skulle jag tro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet ej..


   
SvaraCitera