Aviseringar
Rensa alla

Är du besviken över att nyvalet blev inställt?


Ja det blev jag. Så fort något roligt utöver det vanliga händer så ska jänkarna komma och förstöra. 


   
SvaraCitera

Ja (anakronist)


   
SvaraCitera

Var är alla borgerliga? Finns de överhuvudtaget på sajten?


   
SvaraCitera

Nachac:

Jag är  partipolitiskt obunden, men av de tillgängliga realistiska alternativen är F! och Vänstern högst upp. Däremot tycker jag det är orimligt att bunta in Vänstern med "de rödgröna" eftersom de är i opposition mot regeringen.

Du vänstern är inte opposition till regeringen, de fick extremt stort inflytande på budgeten som dock inte gick igenom hahahahahahahah 


   
SvaraCitera

test21: Du vänstern är inte opposition till regeringen, de fick extremt stort inflytande på budgeten som dock inte gick igenom hahahahahahahah

De förhandlade till sig vissa förändringar, samma sak som SD hade gjort om någon låtit dem. De står inte bakom regeringen utan agerar på eget bevåg.


   
SvaraCitera

presidente
Nej Sympatiserar med ett annat parti

Jag tycker nog att det var ganska bra att det inte blev något nyval och själv så är jag kluven för att inget parti känns bra att rösta på och att de är oseriösa.
De gör ju ingenting för att göra något åt migrationspolitiken och så har de inget intresse i Integreationspolitiken. Vi kan inte ta in folk om de inte får en chans att få jobb och bostad och känna sig som en del av Sverige.
Jag sympatiserar inte med något existerande parti, jag ska starta eget parti!
De partier som vi har att välja på är att välja mellan pest eller kolera känn det som.


   
SvaraCitera

Jag tycket det är riktigt sorgligt att det inte blir nyval, mytomanen Stefan Löfven sade att han skulle avgå om budgeten inte gick igenom men icke sa Nicke. Sedan kommer den rödgrönaröran att styra med alliansens budget, vilket kaoz... Detta visar att man inte vill följa det svenska folket utan bara försöker göra allt för att stoppa Sverigedemokraternas inflytande... 
/Ung svensk Nationalist 


   
SvaraCitera

presidente: bryr mig inte


   
SvaraCitera

presidente:
            nej (sympatiserar/röstar på annat parti)

Skönt att alliansen äntligen kunde förhandla. Undrar när Annie Lööf ska äta upp sin högra sko dock??? ska bli mkt intressant

On a more serious note så är det otroligt skönt att inte behöva dra igång ännu en varrörelse för ett val som verkligen kunnat sluta lite hur som helst. Partierna tog äntligen lite ansvar. Nu vill jag att frågor ska börjas diskutera och förändring ske tjohej.


   
SvaraCitera

Iof kunde det bli intressant att se utgången av ett extraval men samtidigt alldeles för skrämmande. Fanns ändå rätt många olika tänkbara situationer. Hade nog mest blivit besviken tbh


   
SvaraCitera

presidente: nej (sympatiserar/röstar på annat parti)

Det tär både på människor och landets ekonomi att ordna med ännu ett val. Prognoser visade dessutom att det förmodligen blir liknande siffror igen så att läget blir låst. Nej, det är skönt att vi slipper extraval.


   
SvaraCitera

Nej (Vänster)


   
SvaraCitera

N.W:
Var är alla borgerliga? Finns de överhuvudtaget på sajten?

Jag är nyliberal. Jag ville ha ett nyval Blink


   
SvaraCitera

presidente: ja (alliansen sympatisör/väljare

Mesigt att inte fullfölja.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

nä politikerna har ju för en gång skull varit konstruktiva.


   
SvaraCitera