Aviseringar
Rensa alla

Är du blyg och/eller introvert? Kolla hit!


Ämnesstartare

Nej


   
Citera

Jag har väldigt svårt att förstå hur man kan vara blyg.


   
SvaraCitera
sincan

Jag har väldigt svårt att förstå hur man inte kan förstå att man kan vara blyg.


   
SvaraCitera

Jag har väldigt svårt att förstår hur man inte kan förstå hur man inte kan förstå att man kan vara blyg.


   
SvaraCitera

sincan:

Jag har väldigt svårt att förstå hur man inte kan förstå att man kan vara blyg.

Jag förstår att du har väldigt svårt att förstå det!

Jag antar att det beror på att jag är så otroligt oblyg, men jag förstår inte. Hur är det när man är blyg?

Vi kan exempelvis ta en klass i skolan. Läraren slänger ut en fråga. Vissa kan skrika ut svaret lätt som en plätt. Vissa sitter knäpptysta som möss fastän dom är bombsäkra på svaret och VET att deras betyg skulle höjas om de snackade med på lektionerna. Hur kan de då inte säga något?

Vad är det som tar emot?

Jag hajar inte.


   
SvaraCitera

För att posta marknadsundersökningar eller annonser i forumet vill vi att ni först frågar om tillåtelse. Skicka ett mejl till info@ungdomar.se där ni tydligt beskriver vem som ligger bakom studien/annonsen och vad syftet är.

Tråd låst.

kkärlek:

Vad är det som tar emot?

Har du hört talas om dåligt självförtroende? Problematiska uppväxter? Introverta personlighetstyper? Alla tycker inte att det är så skoj att räcka upp handen och svara på frågor - dessa situationer är ofta förknippade med social press: man är rädd för att ha fel, för jobbiga kommentarer, för att ens röst ska svika, för att framstå som stereotyp...

Själv hatade jag det sociala spelet så mycket att jag nästan aldrig pratade. Du får kontra detta i Mina tankar-tråden om du vill fortsätta diskussionen.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera