Aviseringar
Rensa alla

Är du cool?


Ämnesstartare

Inte nu längre, jag har byggt en varm igloo, alla får komma in och värma sig.

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Lärde mig hur man gjorde när jag såg ett program på Kunskapskanalen hos min flickvän i veckan, var mycket intressant, de visade hur man byggde igloon och om hur den isolerade sig själv efter man byggt den då det yttre lagret av snö smälter till vatten och rinner ned i igloons springor där det sedan fryser igen och tätar dom, på så sätt får igloon ett skyddande islager som stoppar värmen från att tränga ut och kylan från att tränga in.


   
SvaraCitera

jävla hippie som låter alla komma in !!!!


   
SvaraCitera

jag såg på ett program där de också visade hur man gjorde fast då var jag liten så jag tror att jag var före dig. fast då sade de ingenting om att vattnet frös till is och isolera osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

jag såg på ett program där de också visade hur man gjorde fast då var jag liten så jag tror att jag var före dig. fast då sade de ingenting om att vattnet frös till is och isolera osv.

DJÄVLA TÖNTAR DÅ DE KAN INGET OM IGLOOS!

Eller så håller de det hemligt för att de inte vill läka ut igloons mystiska magiska hemlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

jävla hippie som låter alla komma in !!!!

Käften borgarsvin.


   
SvaraCitera

Videovåld:

Eller så håller de det hemligt för att de inte vill läka ut igloons mystiska magiska hemlighet

det var på hjärnkontoret tror jag, gillade inte det programmet så mycket. såg hällre på mer spännande program.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

det var på hjärnkontoret tror jag, gillade inte det programmet så mycket. såg hällre på mer spännande program.

[cry]


   
SvaraCitera

tyckte du om hjärnkontoret? ibland kände man sig duktig och lärde sig saker men ibland var det fruktansvärt tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

tyckte du om hjärnkontoret? ibland kände man sig duktig och lärde sig saker men ibland var det fruktansvärt tråkigt.

Jag gillade det, fast jag blev typ livrädd av inslagen om rymden då de typ sa.

HEJ! Det här är solen, den kommer explodera, om flera miljarder år, fast då kommer inte du leva.

Det är fan traumatiserande om något, alla djävla "Hej jag blev rädd för Ika i rutan"-töntar kan ta sig i röven.


   
SvaraCitera

Videovåld:

HEJ! Det här är solen, den kommer explodera, om flera miljarder år, fast då kommer inte du leva.

Det är fan traumatiserande om något, alla djävla "Hej jag blev rädd för Ika i rutan"-töntar kan ta sig i röven.

Det är nog bra att bli lite traumatiserad som liten, så man blir tålig och stor och stark senare i livet. Jag är inte ett sådant exempel.


   
SvaraCitera