Aviseringar
Rensa alla

Är du en av oss?


Ämnesstartare

Hej jag har en fråga som jag gärna skulle vilja diskutera.

Hur vet man att man har ätstörningar? [confused]


   
Citera

nä är ej en av er


   
SvaraCitera

mm, jag är en av er
fast försöker sluta dang


   
SvaraCitera

nej är inte ätstörd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men ni som inte har de kan ni skita i att skriva här då ? jag bad inte om er kommentar! men "BadAssLezbo" hur visste du från början att du hade ätstörningar?[love]


   
SvaraCitera

Some1youknow:

men "BadAssLezbo" hur visste du från början att du hade ätstörningar?

jag förstod det inte först förrän flera veckor(antagligen eftersom jag vägrade erkänna för mig själv) efter jag börjat spy, hetsäta och svälta mig själv
sen så har jag ju haft problem med mat och vikt, fett osv i flera år. man blev ju mer och mer misstänksam :/

sj?


   
SvaraCitera

Some1youknow:

Hur vet man att man har ätstörningar? [confused]

jag insåg att jag var sjuk (det tog tid) när jag inte längre _kunde_ sluta tänka på mat och min vikt, även om jag ville. planerade ständigt hur jag skulle undvika att äta, hittade på lögner och ursäkter i mitt huvud och var konstant medveten om min egen kropp. det upptog nästintill alla mina tankar. jag drömde om mat.


   
SvaraCitera

dysnetery green, jag ser dig.


   
SvaraCitera

svamp:

dysnetery green, jag ser dig.

ser dig med. ska vi fredagsmysa med tic-tacs och salladsblad?


   
SvaraCitera

absolut. vi kan ju alltid spy sedan, för extrafun.


   
SvaraCitera

Azzååå hörde på the news att sånt här du vet vatten är fett ohälsosamt!

Å ja ba hade drucki jeetteemyckee ida. Så ja ba körde ner fingrarna i halsen ba. Liksom fett mycket kalorior och sååå.. ba


   
SvaraCitera

" är du en av oss" låte som ni är en sekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm... okej tack allihopa! jag tror jag vet nu. det är samma för mig jag har nog döljt det för länge... det började för flera år sedan när jag började äta mindre men sen sket i de sen kom det igen och igen. och nu tror jag inte att jag kan ljuga för mig själv längre... men tack så jätte mycket och om ni vill kan ni snacka vad som helst här på denna sidan hur de går och så vidare [love]


   
SvaraCitera

aldrig vart och kmr aldrig bli


   
SvaraCitera

kommer säkert bli ätstörd nu bara för det


   
SvaraCitera