Aviseringar
Rensa alla

Är du en riktig skojare?


Ämnesstartare

Det jag menar med frågan är första april på fredag. Har du förberett dig redan nu? Planerat och så?

Själv är det sällan jag gjort något mot någon första april, kommer inte på saker som är roliga. Kommer bara på sånt som är tråkigt, eller sånt som hade varit för extremt och/eller elakt om jag hade utfört det[blush]


   
Citera
Ämnesstartare

Funderar på om jag ska lura min morsa, typ maila/smsa och säga: "Hej. Jag har nu fått meddelande att jag kommer få jobb inom sverige demokraterna, visst det är inte världens bästa jobb men det är alltid en början. För sverige i tiden kära moder." [blush][blush][blush] Hon kommer bli galen på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har förberett mig. Ska skriva på facebok att jag är gravid. Elak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Hon kommer bli galen på mig.

ennie:

Ska skriva på facebok att jag är gravid. Elak

[bigsmile][badgrin]My precioussssessss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, isolerar mig alltid första april och mår jättedåligt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte kommit på nåt bra än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

planerar aldrig men kommer alltid på nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade inte ens tänkt på att 1 april var skämtdagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är så jävla trög ibland så det brukar alltid vara någon som hittat på något "kul"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Kolla en älg!"
"Va?"
"April april, hahaaaaaaaaaaa"

Ungefär den nivån brukar det vara hemma hos mig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

"Kolla en älg!"
"Va?"
"April april, hahaaaaaaaaaaa"

HAHAHAHAH ja jag hade då gapskrattat om någon kört den på mig... skämtet alltså, inte älgen[blush]För det är lagom random[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

HAHAHAHAH ja jag hade då gapskrattat om någon kört den på mig... skämtet alltså, inte älgen[blush]För det är lagom random[love]

Haha, ja det är så dåligt att det blir kul.
Brukar skratta töntigt länge åt sådana skämt, speciellt om det är jag som dragit dem.[blush]


   
SvaraCitera
zIGGE

1'sta april
[love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
time
 time

Ska skriva finskaprov på fredag och det kommer gå åt helvete. Vad tror ni händer om jag bara skriver APRIL, APRIL över alla provsidor? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är en riktig skojare och är således inte ute när alla jävlar amatörer ska försöka.


   
SvaraCitera