Aviseringar
Rensa alla

Är du en sådan kompis som...?


Ämnesstartare

... hela tiden tackar och berättar att du uppskattar personen ifråga, exempelvis smsar efter att ni har träffats och skriver något i stil med "tack för idag! var trevligt att träffa dig och jag vill att du ska veta att jag verkligen uppskattar ditt sällskap och att du är guld värd. Puss och kram! <3"   

Det gäller också verbalt så om du då och då säger "jag gillar dig" eller "du är en bra vän". 


   
Citera

ja alltid 😛 låter som att jag smörar iblnad men typ inte så skitlångt utan ba: "skiiitkul att träffas idag1!" 


   
SvaraCitera

ja Rodnar vill få andra att må bra,


   
SvaraCitera

lex.:
ja Rodnar

det var otroligt givande att träffas idag lex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce: låter som att jag smörar iblnad

haha för mig med! andra gånger har folk trott att jag är deprimerad eller liknande :/ lustigt.... bara för att jag postar på fb 6 timmar efter att någon plockade upp en penna jag tappade på golvet att jag tyckte det var snällt betyder det inte att jag är deppig? 


   
SvaraCitera

s1cce:

det var otroligt givande att träffas idag lex

ja det var trevligt! hoppas få träffa dig fler gånger Hjärta


   
SvaraCitera

smörar som fan, skriver alltid att det var skit kul idag bror o jag älskar dig jätte mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
smörar som fan, skriver alltid att det var skit kul idag bror o jag älskar dig jätte mycket

gör du faktiskt det? Skeptisk eller retar du mig igen? Gråter


   
SvaraCitera

shatter:

gör du faktiskt det? Skeptisk eller retar du mig igen? Gråter

nej jag gör faktist det Förvånad eller ah till alla typ bro's 


   
SvaraCitera

shatter: Nej, varför?

tror det framgår liksom, om jag ler vid träfftillfället och sådär. Söt 


   
SvaraCitera

shatter: Ibland kanske, beror på person, förklara?

Gör det rätt sällan, men om det är en person jag inte träffat på länge så kan jag göra det. Är i övrigt ganska dålig på att berätta hur jag känner för folk omkring mig, antar att jag inte är van vid att göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

nej jag gör faktist det Förvånad eller ah till alla typ bro's 

gulligt 🙂


   
SvaraCitera

shatter:

gulligt 🙂

man måste ju visa kärlek till sina bro's 🙂


   
SvaraCitera
Paseo

shatter: Ja, vad tror du det beror på?

har tänkt på detta många gånger

det beror rätt säkerligen på att jag själv är rätt lättsårad och tycker också därför lätt synd om andra. försöker alltid se till att alla är nöjda och glada hela tiden och jag ser alltid till att visa uppskattning till andra. till överdrift ibland kanske. 

min pappsi är likadan.han säger alltid TACK SÅ MYCKET TACK TACK TACK TACK TACK osv osv osv hahaha när han är utomlands vill han säga thank you thank you thank you very much osv osv men pga hans dåliga engelska låter det som fuck you fuck you fuck you very much (fäck jo = thank you för honom). blir rätt pinsamt ibland


   
SvaraCitera

Jo rätt ofta. Spec om de hjälpt mig med något. Då tackar jag ca 7575 ggr.


   
SvaraCitera