Aviseringar
Rensa alla

Är du en vänlig människa?


time
 time
Ämnesstartare

Vänliga veckan gör comeback och i tider som dessa då vi kan snubbla på onödigheter och otrevligheter inte bara ute på gatan (*gör ett gäng-tecken med fingrarna och ropar "in tha hood"*) men också överallt på internet tycker åtminstone jag att det är ett trevligt initiativ - alla kan alltid anstränga sig lite extra för att vara trevliga och göra någon glad! 


Jag pledge:ar att under den vänliga veckan försöka göra något upplyftande för de i min närhet och inte vara syrlig på internet, även om den jag pratar med capslockar och kallar mig idiot. Glad


   
Citera

 Ja, det är klart! Jag tror att jag är det iaf. Och hoppas att andra ser mig som så.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Jag skulle vilja intala mig att jag var det, som nog typ alla hyfsat funtade personer. Men det finns inga tecken i omgivningen på att någon är av uppfattningen att jag är det, så det vore direkt fel att påstå att jag är vänlig.


   
SvaraCitera

Vill alla väl, men går inte omkring och anstränger mig för att verka trevlig.


   
SvaraCitera
reben

tyvärr inte speciellt mkt


   
SvaraCitera
mynona

Är alltid artig och aldrig otrevlig mot främlingar irl, dock är jag ganska distant så jag upplevs möjligen som kylig. Mina känslor kokar lättare över på nätet än irl. Intentionellt är jag dock välvillig i 7 fall av 10 även om jag inte alltid upplevs så, och det räcker för att mitt samvete ska vara lugnt. Jobbigt med aggressiva och brutala människor även om det bara är deras sätt. 


   
SvaraCitera
mynona

Trevligt initiativ hur som helst


   
SvaraCitera

alltid utom mot elaka idioter


   
SvaraCitera

Ja, mot de som förtjänar det. Man får anstränga sig själv också. Jag skulle inte klandra någon om den inte var vänlig mot mig, ifall jag var otrevlig eller så. Tvärtom skulle det kännas helt rä


   
SvaraCitera

time: Nej, jag är sjukt otrevlig, sämst poll

Skit på er


   
SvaraCitera

time: Ja, det är klart jag är!

I det tysta Glad


   
SvaraCitera

time: Ibland, när och om jag känner för det

Obeskrivligt: mot de som förtjänar det


   
SvaraCitera

Skulle säga att jag oftast är det, irl och på internet. Inte alltid men oftast 


   
SvaraCitera

time: Ja, det är klart jag är!

tror jag, försöker vara det iaf! 


   
SvaraCitera

time: Ibland, när och om jag känner för det

Alltid mot andra som är vänliga. Hur odräglig jag sen är beror på hur odräglig personen jag är odräglig mot är - både mot mig och andra.

Hjärta


   
SvaraCitera