Aviseringar
Rensa alla

Är du en vänlig människa?


sådär :/


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

NEMI:
Jag skulle vilja intala mig att jag var det, som nog typ alla hyfsat funtade personer. Men det finns inga tecken i omgivningen på att någon är av uppfattningen att jag är det, så det vore direkt fel att påstå att jag är vänlig.

Utan att du bett om det, så vill jag inflika att jag har bilden av dig som en minst sagt vänlig person. Tumme upp


   
SvaraCitera

time: Nej, jag är sjukt otrevlig, sämst poll

Uppenbarligen inte. Mina svar tas ju bort så ofta 🙁


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

PMR:

Utan att du bett om det, så vill jag inflika att jag har bilden av dig som en minst sagt vänlig person. Tumme upp

En gör ju så gått en kan, tur att det ibland märks här iaf.


   
SvaraCitera

reben: tyvärr inte speciellt mkt

Det håller jag inte med om. Jag tycker att du är trevlig, fast det är jävligt störande att läsa det du skriver, med formuleringar och förtkortingar som ex. ''1 stol''


   
SvaraCitera

time: Ibland, när och om jag känner för det

Jag försöker iaf, men ibland är jag nog otrevlig


   
SvaraCitera

Läser alltid vanlig.


   
SvaraCitera
Paseo

time: Ja, det är klart jag är!

Är alltid positiv och trevlig mot människor så länge de inte är rövhål mot mig. Men det krävs att man är ett ganska stort rövhål för att jag ska sluta va vänlig.


   
SvaraCitera

Jag tror det


   
SvaraCitera

time: Ja, det är klart jag är!

Jadå!


   
SvaraCitera

time: Ibland, när och om jag känner för det


   
SvaraCitera
Too
 Too

Brukar ofta höra från andra att jag är trevlig och omtänksam så antar att jag är det, det kommer väl naturligt. Är blyg men försöker alltid vara artig mot främlingar osv.


   
SvaraCitera

är genomsnäll


   
SvaraCitera

Jag är enligt mina kompisar alltid vänlig,är som en Golden retriever, snäll vänlig och blåögd...


   
SvaraCitera

Jag är trevlig om man är trevlig mot mig. Simple as that.Sen finns det ju vissa personer som inte förtjänar en gnutta respekt eller trevlighet, men de får man väl undvika att prata med. Glad


   
SvaraCitera