Aviseringar
Rensa alla

Är du ett manssvin som försöker se ner på krigarinnor med -drömmar?


Ämnesstartare

Ahmen, Tjena.
Jag har länge haft tankar som susar i mitt huvud men jag kan inte skriva ner dom till ord- Fånga dom O bilda dom till meningar- Men jag skall försöka som den -krigarinna jag är.[smile]
Varför ska alltid pojkar se ner på framgånsrika krigarinnor som har stora -drömmar och -mål i livet? Varför?? Så fort en tjej inte vill stanna hemma O laga mat vid spisen /eller/ föda ut bäbisar så får hon en sne blick.
Varför får ej -kvinnor vara framgångsrika? Det är inte bara killar som är det! För det är de -inte, inte på -låååånga vägar...X'D
Jurist ska bli ett -kvinnligt yrke! [cute][cute][cute] Är du ett -svin som ser ner på krigarinnor med ambitioner? I sånna fall så kan du dra åt h%lvete...O det menar jag.


   
Citera

Jag ser ner på alla som är svagare än mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men snälla vi lever på 2000-talet, kom med något nytt, är väl för fan ingen som kan påstå att män tänker så.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha yeah!


   
SvaraCitera

emery:

Men snälla vi lever på 2000-talet, kom med något nytt, är väl för fan ingen som kan påstå att män tänker så.

Varför inte, ni har väl inget bra att komma med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Varför inte, ni har väl inget bra att komma med?

:*


   
SvaraCitera

mjölk:

Hahaha yeah!

Otroligt löjligt. Om det är vad FI står för är dom vad dom utger sig vara emot, och inte jämnställdhet. Dessa "feminister" äcklar mig.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Now_what:

Otroligt löjligt. Om det är vad FI står för är dom vad dom utger sig vara emot, och inte jämnställdhet. Dessa "feminister" äcklar mig.

De är ju så söta [love]


   
SvaraCitera

mjölk:

De är ju så söta

jaaa söta krigarinnor

hihi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Troll[cool]


   
SvaraCitera

FI och TS är en skam för hela kampen och de kämpande för rättvisa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FEMINIST JAVISST:

Är du ett -svin som ser ner på krigarinnor med ambitioner?

Absolut inte[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, kvinnor är sämst på allt.


   
SvaraCitera

FEMINIST JAVISST:

Jurist ska bli ett -kvinnligt yrke! [cute][cute][cute]

Nej, jobb ska inte ha könsetiketter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser ned på alla lika mycket


   
SvaraCitera