Aviseringar
Rensa alla

Är du fisk, fågel eller mittemellan i mina ögon?


Ämnesstartare

Kör


   
SvaraCitera
mynona

nubbie:

Vet ju faktiskt ingenting om dig egentligen så jag får gå på magkänslan osv. Du är onekligen intelligent och bestämd, väldigt seriös för det mesta men som jag nämnt förut tror jag att du har en rätt avslappnad och mer "vardagschillig" sida som får komma fram ibland. Du ger sken av att vara mer saklig och pryd än vad du egentligen är, skulle jag tro.

Tack - men jag säger givetvis inte om det sista stämmer 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Ta mig med! Mina intressesmurfar går på högvarv!

Kan inte påstå att jag har särskilt mycket att komma med faktiskt. Har inte pratat med dig öht och just nu verkar du inte vara så väldans aktiv. Hm, det är väl du som är tillsammans med Nintendo? Henne har jag pratat lite mer med och hon är ju trevlig, så det borde du också vara [blush]. Haha förlåt, det där blev verkligen jättedåligt.

Paseo:

mmm hihi

Sprallig, udda, intressant typ. Du är en sån som kör sitt egna lilla race. Du har rätt bestämda åsikter och jag har en känsla av att du har bättre koll på saker o ting och har mer innanför pannbenet än vad man skulle kunna tro ibland. Du verkar också vara väldigt människoglad, det är fint.

plywood:

kan inte vara något annat än fisk

[bigsmile] det beror väl på hur man ser det. Jag tycker att du är mysig och rar, och du har fina tröjor. Du känns också som en potentiell mysfarbror, antagligen pga skägget och håret. Tror inte att du säger så mycket irl, är nog ett väldigt behagligt sällskap.

isola:

körrå

Större delen av tiden tycker jag väldigt mycket om dig, du är trevlig, hjälpsam, härlig och gullig. Du är en sån som skulle vara bra att ha som vän och jag tror att du alltid är där för en. Någon man kan gå till när man vill lätta på hjärtat osv. Det är när det kommer till debatter som det blir lite jobbigt och jag tenderar att bli smått irriterad över det du skriver. Tror dock att det beror på att du uttrycker dig rätt klumpigt ibland.

Storchen84:

Har du fått något annat än negativt/negativa intryck om mig?

Måste ge dig i princip samma svar som jag gav Tobbish, har inte pratat med dig alls och har därför inte kunnat bilda mig någon vidare uppfattning. Sorry!

Lounge:

undrar

Hm, vet inget konkret egentligen men det lilla av dig som jag sett, både irl och här, har bara varit trevligt! Du är snäll och väldigt go du också. Ska man vara ytlig så tycker jag att du är jättesnygg, du ser rätt typiskt svensk ut men ändå exotisk med fina läppar osv.

Mvh creep.

Ganon:

Kör

Har hört ditt namn väldans många gånger men har aldrig fått något svar på vad som försiggick här före min tid. Jag har inte märkt av något särskilt skumt med dig alls, tycker att du verkar bra och du är trevlig i chatten. Är lite nyfken på dig, skulle vara intressant att träffas lite kort på någon umträff.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

r men har aldrig fått något svar på vad som försiggick här före min tid

nu kommer du få typ hundra pm av alla oldies


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

nu kommer du få typ hundra pm av alla

Haha, oooooo. Det var på tiden.


   
SvaraCitera
Lounge

nubbie:

Hm, vet inget konkret egentligen men det lilla av dig som jag sett, både irl och här, har bara varit trevligt! Du är snäll och väldigt go du också. Ska man vara ytlig så tycker jag att du är jättesnygg, du ser rätt typiskt svensk ut men ändå exotisk med fina läppar osv.

Mvh creep.

fint, tack=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chacha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Kan inte påstå att jag har särskilt mycket att komma med faktiskt. Har inte pratat med dig öht och just nu verkar du inte vara så väldans aktiv.

Nä, inte lätt att veta då! [surprised]

nubbie:

Hm, det är väl du som är tillsammans med Nintendo?

Stämmer! [party]

nubbie:

Henne har jag pratat lite mer med och hon är ju trevlig, så det borde du också vara . Haha förlåt, det där blev verkligen jättedåligt.

Nejdå, det blev awezum-zum-zum! [y]

Have a biscuit!
Image


   
SvaraCitera
time
 time

Hejsan.
Känner mig som en sköldpadda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gogogo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Hejsan.Känner mig som en sköldpadda.

Du är ju också nästintill helt okänd! Varför gör ni det så svårt för mig?

Tänker vara ytlig igen, så blir det när man inte har något annat att gå på, och säga att du är väldigt vacker. Bra smak när det kommer till inredning har du också. Trots div. problem som du nämt att du har verkar du vara väldigt stark som person och det är beundransvärt.

lillkuken:

gogogo

Du kommer alltid att vara random hamburger. Du slänger in lite saker här o där, ofta något om dig själv eller om dina "vänner" och "släkt" [wink] men man får aldrig reda på någon riktigt vettigt om vem du är osv. Uppskattar dock din randomness. Du kan dessutom vara väldigt rolig ibland.


   
SvaraCitera
time
 time

nubbie:

Du är ju också nästintill helt okänd! Varför gör ni det så svårt för mig?Tänker vara ytlig igen, så blir det när man inte har något annat att gå på, och säga att du är väldigt vacker. Bra smak när det kommer till inredning har du också. Trots div. problem som du nämt att du har verkar du vara väldigt stark som person och det är beundransvärt.

Åh. Tack! Vad fint sagt. Gillar att du gillar min inredning [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Chacha

Har för mig att du är ny-gammal men för mig är du bara ny. Verkar ju vara omtyckt av folket och du känns som en sån där hardcore manly man typ, det är bara bra. Har av någon anledning en känsla av att du ändå är rätt så ödmjuk och omtänksam. Tycker det var fint av dig att utnämna mig till knivarnas, öh, herre säger vi [cool].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Är lite nyfken på dig, skulle vara intressant att träffas lite kort på någon umträff.

Detsamma. Tyvärr går jag i princip inte på um-träffar längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Detsamma. Tyvärr går jag i princip inte på um-träffar längre.

Det var ju tråkigt. Du bor väl dessutom någonstans i de södra delarna av sverige? Känns som att sannolikheten för att vi besöker samma träff ändå hade varit rätt liten, tyvärr.


   
SvaraCitera