Aviseringar
Rensa alla

Är du född mellan 1995-2002?


Ämnesstartare

Hej!

Jag håller på med mitt projektarbete i trean på gymnasiet och jag skriver om olika generationer i samhället. Nu behöver jag din hjälp för att kunna presentera generationerna på bästa möjliga sätt.

Därför har jag skapat en enkät som innehåller ganska allmänna frågor som kommer att ge mig en bättre bild om hur en viss generation skiljer sig ifrån en annan. Exempel på frågor som finns i enkäten är vad du har för sysselsättning samt hur du spenderar din fritid. Du behöver oftast bara välja ett eller flera alternativ.

Deltagandet är helt anonymt och kommer endast användas för att utveckla mitt arbete. Du kan delta genom att klicka här:
​ https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFQ1bDV4d3VMMWxsV01BTVJSSEtmd1E6​MQ

Tack!


   
Citera
Ämnesstartare

Nu är det såhär.

Man kan vara född inom spannet från 1995-2002.
Man kan vara född inom spannet från 1995 till 2002.
Man kan vara född mellan 1995 och 2002.
Man kan inte vara född mellan 1995-2002.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Absolut inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Nu är det såhär.Man kan vara född inom spannet 19952002.Man kan vara född inom spannet 1995 2002.Man kan vara född 1995 2002.Man kan inte vara född 19952002.

Ursäkta om jag var otydlig, alla som är födda år 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001 & 2002 är välkomna att delta.


   
SvaraCitera

Du borde nog läsa på lite om hur man gör en undersökning innan du försöker på egen hand.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Du borde nog läsa på lite om innan du försöker på egen hand.

Den här undersökningen är inte på något sätt grunden till något väsentligt i mitt arbete, meningen är snarare att försöka fastställa eller sticka hål på fördomar om olika generationer. Jag är medveten om att det finns flera problem med att göra just internetbaserade undersökningar därför kommer jag även genomföra undersökningen på en klass i riktiga livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är född 92. får jag inte göra det här?


   
SvaraCitera

X1Y2:

Jag är medveten om att det finns flera problem med att göra just internetbaserade undersökningar därför kommer jag även genomföra undersökningen på en klass i riktiga livet.

Bra, det är mer än de flesta i din generation klarar av. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Bra, det är mer än de flesta i din generation klarar av.

Såvida du inte är äldre än ~ 30 år, så tillhör vi samma generation.

http://en.wikipedia.org/wiki/Generati​on_Y


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sry, kände mig tvungen att svara endast för att fucka upp undersökningen lite. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Sry, kände mig tvungen att svara endast för att fucka upp undersökningen lite.

Lugnt, tar inte mer än några sekunder för mig att ta bort ditt deltagande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

X1Y2:

Lugnt, tar inte mer än några sekunder för mig att ta bort ditt deltagande.

Lugnt, orkade aldrig svara på alla frågor. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Lugnt, orkade aldrig svara på alla frågor.

1 mer eller mindre har ingen betydelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tillhör verkligen inte den förvridna generationen tack lov.


   
SvaraCitera