Aviseringar
Rensa alla

Är du GEIGERS drömpartner?


Ämnesstartare

Nachac:

keep-calm-we-have-a-winner-3.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten: Fast jag tror du är väldigt mycket mer vänster än jag. Jag tycker inte klasskillnader är så problematiskt. Jag gillar skattesänkningar. Jag gillar inte på kvotering. Jag tycker inte om FI. Glad

Ja, det är jag nog. Jag är myyycket mer vänster än ex. vänsterpartiet men röstar på dem ändå... Tror jag, det kanske blir FI, Enhet eller RS.

Knekten: Men alla känns så ofräscha och opålitliga. Typ att dom har massa loppor på sig eller helt plötsligt biter en.

Mina kaniner har ej loppor och bits inte, igår när jag var ute så fick en liten 5årig flicka ha en av mina kaniner i famnen. Hon var typ lyckligast i världen under de 10 minuterna. Du skulle typ kunna nypa mina kaniner, de skulle bara stampa, hoppa iväg och hata dig på avstånd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag är ändå sjukt nyfiken på knekten (inte som partner dock, lol, jag är upptagen med en pefekt sådan) vem är hen? Gammal UMare eller ny? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Ja, det är jag nog. Jag är myyycket mer vänster än ex. vänsterpartiet men röstar på dem ändå... Tror jag, det kanske blir FI, Enhet eller RS.

Men dem är inte för drogliberal politik va?

Geigerzähler: Mina kaniner har ej loppor och bits inte, igår när jag var ute så fick en liten 5årig flicka ha en av mina kaniner i famnen. Hon var typ lyckligast i världen under de 10 minuterna. Du skulle typ kunna nypa mina kaniner, de skulle bara stampa, hoppa iväg och hata dig på avstånd.

Kanske blir ett kryss där då ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:
Men jag är ändå sjukt nyfiken på knekten (inte som partner dock, lol, jag är upptagen med en pefekt sådan) vem är hen? Gammal UMare eller ny? 

Gammal fast ny. Va aldrig aktiv med min gamla. Hängt på andra forum. Alla tror dock att jag är stekarn, niclasw eller patric.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten: Men dem är inte för drogliberal politik va?

PRECIS! Det är det största problemet, jag hatar det, för det är just sådan politik som dödar folk. Röstade på V i EU-valet för att Dror Feiler var för legalisering av cannabis. Förvisso anser jag att det är viktigast att legalisera typ heroin, men cannabis är väl en början.

Knekten: Gammal fast ny. Va aldrig aktiv med min gamla. Hängt på andra forum. Alla tror dock att jag är stekarn, niclasw eller patric.

Visa bild då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Gammal fast ny. Va aldrig aktiv med min gamla. Hängt på andra forum. Alla tror dock att jag är stekarn, niclasw eller patric.

RodnarRullar ögonenSötLedsenGalenCoolOskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: PRECIS! Det är det största problemet, jag hatar det, för det är just sådan politik som dödar folk. Röstade på V i EU-valet för han var för legalisering av cannabis. Förvisso anser jag att det är viktigast att legalisera typ heroin, men cannabis är väl en början.

Ändå lite konstigt att vänstern inte är för avkriminalisering. Liberaler är ju för legalisering i ett frihetsperspektiv. Vänstern som är för socialtrygghet borde ju iallafall vara för avkriminalisering. Stolligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten: Ändå lite konstigt att vänstern inte är för avkriminalisering. Liberaler är ju för legalisering i ett frihetsperspektiv. Vänstern som är för socialtrygghet borde ju iallafall vara för avkriminalisering. Stolligt.

Håller med. Det är insane.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Håller med. Det är insane.

+102032 


   
SvaraCitera
mynona

(x ) Du är feminist.
(x ) Du tycker att jag är bra.
(x) Du tycker att en kan tycka fel, att åsiktsfrihet per automatik inte betyder att allt folk tycker är rätt.
(x ) Du kan stava någorlunda bra.
(kan jag inte svara på pga jante som tillämpas särskilt hårt mot mig ibland ) Du är snygg.
(x ) Du gillar kaniner, åtminstone är du ok med att jag har en del kaniner som hoppar runt och ofta förstör saker.
(x ) Du gillar bodymod eller är ok med att jag har en massa piercingar, töjningar och i framtiden tatueringar.
(censurerar mitt svar ) Du är drogliberal, d.v.s. ok med alla droger från cannabis till heroin.
(x ) Du är människa.
(x ) Du hatar när folk säger saker som "Men de har ju sämre vård i blababla" på grund av att det är sjukt bakåtsträvande och hjälper inte oss. Självklart ska vi hjälpa andra länder, men vi måste också se till att vårat land är bra. Vi kan inte ligga på latsidan bara för att andra har det sämre.
(x ) Du gillar musik och är öppen för att lyssna på annat än just det du gillar, det är jag.
(kan inte minnas nu vad jag tycker om dem ) Endast ett extra plus, du gillar ex dessa band: Deep purple, Cream, Fokus, Patti Smith, Rolling stones, Ramones.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(/) Du är feminist.
( ) Du är vänster (sossar räknas inte, inte heller miljöpartister).
(X) Du tycker att jag är bra.
(X) Du tycker att en kan tycka fel, att åsiktsfrihet per automatik inte betyder att allt folk tycker är rätt.
(X) Du kan stava någorlunda bra.
(X) Du är snygg.
(X) Du är bra i sängen, öppen för olika grejer.
(/ - kaninerna är fine, dock inte förstörandet) Du gillar kaniner, åtminstone är du ok med att jag har en del kaniner som hoppar runt och ofta förstör saker.
( ) Du gillar bodymod eller är ok med att jag har en massa piercingar, töjningar och i framtiden tatueringar.
( ) Du är drogliberal, d.v.s. ok med alla droger från cannabis till heroin.
(X) Du är människa.
(X) Du hatar när folk säger saker som "Men de har ju sämre vård i blababla" på grund av att det är sjukt bakåtsträvande och hjälper inte oss. Självklart ska vi hjälpa andra länder, men vi måste också se till att vårat land är bra. Vi kan inte ligga på latsidan bara för att andra har det sämre.
(/ - så länge det inte är sådant jag redan vet att jag inte gillar) Du gillar musik och är öppen för att lyssna på annat än just det du gillar, det är jag.
(X) Endast ett extra plus, du gillar ex dessa band: Deep purple, Cream, Fokus, Patti Smith, Rolling stones, Ramones.

Hjärta


   
SvaraCitera
Kudhos

(Shockerad) Du är feminist.
( ) Du är vänster (sossar räknas inte, inte heller miljöpartister).
(Shockerad) Du tycker att jag är bra.
( ) Du tycker att en kan tycka fel, att åsiktsfrihet per automatik inte betyder att allt folk tycker är rätt.
(Shockerad) Du kan stava någorlunda bra.
(/) Du är snygg.
(Shockerad) Du är bra i sängen, öppen för olika grejer.
(Shockerad) Du gillar kaniner, åtminstone är du ok med att jag har en del kaniner som hoppar runt och ofta förstör saker.
(Shockerad) Du gillar bodymod eller är ok med att jag har en massa piercingar, töjningar och i framtiden tatueringar.
( ) Du är drogliberal, d.v.s. ok med alla droger från cannabis till heroin.
(Shockerad) Du är människa.
(Shockerad) Du hatar när folk säger saker som "Men de har ju sämre vård i blababla" på grund av att det är sjukt bakåtsträvande och hjälper inte oss. Självklart ska vi hjälpa andra länder, men vi måste också se till att vårat land är bra. Vi kan inte ligga på latsidan bara för att andra har det sämre.
(Shockerad) Du gillar musik och är öppen för att lyssna på annat än just det du gillar, det är jag.
(/) Endast ett extra plus, du gillar ex dessa band: Deep purple, Cream, Fokus, Patti Smith, Rolling stones, Ramones.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cfe5f78135fe2d448c9ab922161018bd-2590527


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(/) Du är feminist.
(/) Du är vänster (sossar räknas inte, inte heller miljöpartister).
(x) Du tycker att jag är bra.
(x) Du tycker att en kan tycka fel, att åsiktsfrihet per automatik inte betyder att allt folk tycker är rätt.
(x) Du kan stava någorlunda bra.
( ) Du är snygg.
(x) Du är bra i sängen, öppen för olika grejer.
(/) Du gillar kaniner, åtminstone är du ok med att jag har en del kaniner som hoppar runt och ofta förstör saker.
(/) Du gillar bodymod eller är ok med att jag har en massa piercingar, töjningar och i framtiden tatueringar.
(x) Du är drogliberal, d.v.s. ok med alla droger från cannabis till heroin.
(x) Du är människa.
(x) Du hatar när folk säger saker som "Men de har ju sämre vård i blababla" på grund av att det är sjukt bakåtsträvande och hjälper inte oss. Självklart ska vi hjälpa andra länder, men vi måste också se till att vårat land är bra. Vi kan inte ligga på latsidan bara för att andra har det sämre.
(x) Du gillar musik och är öppen för att lyssna på annat än just det du gillar, det är jag.
( ) Endast ett extra plus, du gillar ex dessa band: Deep purple, Cream, Fokus, Patti Smith, Rolling stones, Ramones.


   
SvaraCitera