Aviseringar
Rensa alla

Är du intelligentare än genomsnittsvensken?


Ämnesstartare

alla kommer att svara ja så tänker inte svara någonting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla vet ju att majoriteten av befolkningen är smartare än genomsnittet om de får gissa själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske, men inte IQ-mässigt hoppas jag. 

De med hög IQ har en tendens att vara ignoranta.

Mvh, fördomsfull

Tror jag har högre EQ.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ju dummare man blir desto smartare tror man sig vara. Vilket gör pollen väldigt problematisk.


   
SvaraCitera

Panda:
Ju dummare man blir desto smartare tror man sig vara. Vilket gör pollen väldigt problematisk.

Att vara smartare en genomsnittssvensken säger ju inte så mycket.Blink


   
SvaraCitera

dinkompis:

IQ är väl också en "tolkning". Menade dock mest att de flesta svenskar verkar ha för höga tankar om sin intelligens fast de egentligen bara är normala.  Korkat att ha så höga tankar om sig själv dock

känns knappast som något unikt för svenskar


   
SvaraCitera

njaa

?


   
SvaraCitera
reben

lol troligen inte


   
SvaraCitera

Är så trött på diskussioner om intelligens, har blivit tjatad på hela mitt liv av min pappa att "just vår familj är över snittet. Speciellt jag för blabla"

Nej. Vi är alla duktiga och dåliga på saker. Ingen är nödvändigtvis mycket smartare sålänge man har samma antal kromosompar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:
Är så trött på diskussioner om intelligens, har blivit tjatad på hela mitt liv av min pappa att "just vår familj är över snittet. Speciellt jag för blabla"

Nej. Vi är alla dbrs skruvrt. Min mamma säger att jag inte ska bry mig om intelilgens. Har dyslexi inlärnings svårigheter m.m. Men tar ingen skit. Stå för den du är. Det är smartast!!! / Fabbeuktiga och dåliga på saker. Ingen är nödvändigtvis mycket smartare sålänge man har samma antal kromosompar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edit


   
SvaraCitera

Nej fy då, jag är dum som ett ollon i en skogsdunge. Men jag lever ju fortfarande så det är ju alltid något.


   
SvaraCitera

Jag är framåt, gillar nya situationer, kan hantera stress och är bara allmänt glad.
Det är iallafall vad folk brukar säga till mig.

Det skulle jag säga tyder på någon form av intelligens.

Det va en som sa en bra grej om mig en gång..

Han sa typ

"Du är som en unik snöflinga och jag älskar dig"

Eller nått...

Det va en fin stund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nee dummare


   
SvaraCitera
time
 time

Det heter "mer intelligent".


   
SvaraCitera