Aviseringar
Rensa alla

är du kreativ?


Ämnesstartare

secksmo:

ingen aning om hur man gör det faktiskt haha. men en vanlig sntgg julbakgrund. sen äre bara innehållet. kan man lägga in videos, allts¨hela klipp istället för länkar till klippet?

tror inte det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Kanske någon slags utmaning eller uppgift till ägaren av kalendern?
Eller kanske något onödigt vetande, som hur lång genomsnittsstortån är.

Hahah vad har det med jul att göra? annars hade det faktiskt varit en jävligt bra ide med onödiga vetanden. ägaren är tyvär ingen. det är en skoluppgift


   
SvaraCitera

secksmo:

Hahah vad har det med jul att göra? annars hade det faktiskt varit en jävligt bra ide med onödiga vetanden. ägaren är tyvär ingen. det är en skoluppgift

Uppgifterna och/eller de onödiga vetandena kan ju vara lite juliga eller ha med vinter att göra. [smile]

Kanske hur mycket pepparkaksdeg som säljs varje jul eller något annat om julhandel. Ett exempel på en uppgift kan ju vara att göra ett fint god jul-kort och lägga det i okänds brevlåda.

Finns ju någon slags imaginär ägare i alla fall, någon slags målgrupp. En kalender riktad till barn är ju väldigt olik en riktad till pensionärer, om du förstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Uppgifterna och/eller de onödiga vetandena kan ju vara lite juliga eller ha med vinter att göra.

Finns ju någon slags imaginär ägare i alla fall, någon slags målgrupp. En kalender riktad till barn är ju väldigt olik en riktad till pensionärer, om du förstår.

förstår precis. en kalender som är så intressant som möjligt skulle nog vara så rolig och påhittig som möjligt, då passar just ungdomsgruppen in lite mer än tex pensionärer. då skulle jag behöva 24 onödiga JULaktiga vetanden. det är nog jävligt svårt att hitta så många


   
SvaraCitera

secksmo:

då skulle jag behöva 24 onödiga JULaktiga vetanden. det är nog jävligt svårt att hitta så många

Du kan ju blanda lite och ha med både småroliga fakta om jul och vinter och uppgifter som har med jul att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Du kan ju blanda lite och ha med både småroliga fakta om jul och vinter och uppgifter som har med jul att göra.

du, jag tror jag kör på den. har du något förslag på sidor där man kan hitta onödiga vetanden?


   
SvaraCitera

secksmo:

du, jag tror jag kör på den. har du något förslag på sidor där man kan hitta onödiga vetanden?

Finns några sidor, men man kan inte söka efter specifika ämnen eller liknande där. Då man får mest träffar på engelska rekommenderar jag att du googlar på t.ex. "Interesting facts winter" "Interesting facts christmas" och liknande. Du kan ju testa att byta ut "Interesting" mot t.ex. "Amazing", "Unnecessary" och sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Då man får mest träffar på engelska rekommenderar jag att du googlar på t.ex. "Interesting facts winter" "Interesting facts christmas" och liknande. Du kan ju testa att byta ut "Interesting" mot t.ex. "Amazing", "Unnecessary" och sådant.

tackar[smile]


   
SvaraCitera

secksmo:

tackar[smile]

Hoppas du hittar något och att kalendern blir bra. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lägg i vackra citat i bilden varje dag den skulle jag köpt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör en julkalender med förintelse-tema... vore rätt kul tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera