Aviseringar
Rensa alla

Är du kvinna?


Ämnesstartare

Om du är kvinna, har du någon gång tänkt när du var liten, att när du satt på toa att det helt plötsligt skulle komma ett barn? Eller är det bara jag?


   
Citera

nae


   
SvaraCitera

Jag älskar dig Hjärta Nemen jag är man, och när jag sitter och krystar på toan så känns det ibland som att det ska komma en pojke.


   
SvaraCitera

dafuq


   
SvaraCitera

är det du, bell
?


   
SvaraCitera

AHhAhHAhhahahhaahah<3 <3


   
SvaraCitera

Fattar inte frågan

bellababe:
Om du är kvinna, har du någon gång tänkt när du var liten, att när du satt på toa att det helt plötsligt skulle komma ett barn? Eller är det bara jag?


   
SvaraCitera

har tänkt på om d någonsin skulle komma en orm nerifrån så att säga när jag e på toa. obs, e kille. Rodnar


   
SvaraCitera

Ja! Jag tänkte det när jag bajsade. Trodde det väl inte riktigt på allvar utan tänk om det skulle komma en bebis istället nu då skulle hn dunsa ned i toaletten..


   
SvaraCitera

S3ON:
har tänkt på om d någonsin skulle komma en orm nerifrån så att säga när jag e på toa. obs, e kille. Rodnar

Wuhhhhhuhuh, fyfan hade typ toalettskräck som liten pga jävla toalettormarna 


   
SvaraCitera

Stålröven:
Jag älskar dig Hjärta Nemen jag är man, och när jag sitter och krystar på toan så känns det ibland som att det ska komma en pojke.

.:D

FruLiten: Wuhhhhhuhuh, fyfan hade typ toalettskräck som liten pga jävla toalettormarna

lol 


   
SvaraCitera

FruLiten:

Wuhhhhhuhuh, fyfan hade typ toalettskräck som liten pga jävla toalettormarna 

H3h3h3h, var livsrädd och tvingade mig själv att sitta och titta ner hela tiden typ så att jag inte skulle bli biten av en giftorm och dö Ledsen Undrar vart denna skrönan har sitt ursprung!! Har du hört om någon som faktiskt fått besök av ormar i toan? 


   
SvaraCitera

S3ON:

H3h3h3h, var livsrädd och tvingade mig själv att sitta och titta ner hela tiden typ så att jag inte skulle bli biten av en giftorm och dö Ledsen Undrar vart denna skrönan har sitt ursprung!! Har du hört om någon som faktiskt fått besök av ormar i toan? 

Haha fy, vad hemskt. Stackars små barn vi var. Ja undra vart de kommer ifrån, kan inte minnas faktiskt :S vet att min vän som är lite äldre också var rädd för samma när hon var liten så är säkerligen någon slags skröna 


   
SvaraCitera

S3ON:
har tänkt på om d någonsin skulle komma en orm nerifrån så att säga när jag e på toa.


   
SvaraCitera

nä tror inte det 


   
SvaraCitera