Aviseringar
Rensa alla

är du min bonnie?


Ämnesstartare

ok efter 6 år på den här sidan känns det dags att göra min första tråd av den här typen

du är en individ med egen vilja, egna drömmar, egna motgångar och framförallt ett eget liv []

du gillar scrubs []

du älskar scrubs []

att donera sina organ är självklart bortom tid och rum []

du älskar musik []

hiphop är awesome []

det finns jävligt bra musik i princip alla genrer []

kid cudi är awesome []

du förstår varför kapitalism är och alltid kommer vara ett människovidrigt system []

du tycker att det är av enorm vikt att förhålla sig så rationell och objektiv som möjligt i seriösa situationer []

du vet hur man tänker, det dyker upp en tes i skallen, den kan inte anses sann innan den bearbetats []

du är under 175cm []

blade runner är fan keff []

drogliberal (alltliberal) men utan att vara nån jävla knarkare []

du tycker att det är viktigt att sköta om sin hälsa, träning osv []

du fattar att allt är helt meningslöst och livet bara går ut på att knulla som två bökande grisar []

du är nyfiken och vill lära dig mer, mer MER MERERRRRRR []

du vet att det är inställningen och vad man gör med vad man har som spelar roll, inte de perfekta omständigheterna []

du gillar att mysa o gosa []

du har inga problem med att få eller ge oralsex []

du tycker att jag är den bästa motherfuckern att någonsin ha gått i ett par skor (ok en av de bästa motherfuckerna iaf) []

du försöker att aldrig lägga negativa värderingar i vad någon annan väljer att göra sålänge det inte skadar någon annan eller personen själv "fan va töntigt att äta makaroner" människor är annorlunda, inte rätt eller fel []

du är skitsnäll men ändå handlingskraftig []

det finns inget principiellt fel med att begå olagliga handlingar []

bonnie-clyde-emile-hirsch-holliday-grain


   
Citera
Ämnesstartare

du är en individ med egen vilja, egna drömmar, egna motgångar och framförallt ett eget liv [X]

du gillar scrubs [X]

du älskar scrubs []

att donera sina organ är självklart bortom tid och rum [X]

du älskar musik [X]

hiphop är awesome [/]

det finns jävligt bra musik i princip alla genrer [X]

kid cudi är awesome []

du förstår varför kapitalism är och alltid kommer vara ett människovidrigt system [X]

du tycker att det är av enorm vikt att förhålla sig så rationell och objektiv som möjligt i seriösa situationer [X]

du vet hur man tänker, det dyker upp en tes i skallen, den kan inte anses sann innan den bearbetats [/]

du är under 175cm []

blade runner är fan keff []

drogliberal (alltliberal) men utan att vara nån jävla knarkare [X]

du tycker att det är viktigt att sköta om sin hälsa, träning osv [X]

du fattar att allt är helt meningslöst och livet bara går ut på att knulla som två bökande grisar []

du är nyfiken och vill lära dig mer, mer MER MERERRRRRR []

du vet att det är inställningen och vad man gör med vad man har som spelar roll, inte de perfekta omständigheterna [X]

du gillar att mysa o gosa [X]

du har inga problem med att få eller ge oralsex [X]

du tycker att jag är den bästa motherfuckern att någonsin ha gått i ett par skor (ok en av de bästa motherfuckerna iaf) [X]

du försöker att aldrig lägga negativa värderingar i vad någon annan väljer att göra sålänge det inte skadar någon annan eller personen själv "fan va töntigt att äta makaroner" människor är annorlunda, inte rätt eller fel [X]

du är skitsnäll men ändå handlingskraftig [X]


   
SvaraCitera
reben

Mahalageasca:
ok efter 6 år på den här sidan känns det dags att göra min första tråd av den här typen

du är en individ med egen vilja, egna drömmar, egna motgångar och framförallt ett eget liv []

du gillar scrubs []

du älskar scrubs []

att donera sina organ är självklart bortom tid och rum [fattar inte om d e ja elr nej kan donera va som helst]

du älskar musik []

hiphop är awesome []

det finns jävligt bra musik i princip alla genrer []

kid cudi är awesome []

du förstår varför kapitalism är och alltid kommer vara ett människovidrigt system []

du tycker att det är av enorm vikt att förhålla sig så rationell och objektiv som möjligt i seriösa situationer [x]

du vet hur man tänker, det dyker upp en tes i skallen, den kan inte anses sann innan den bearbetats []

du är under 175cm [x]

blade runner är fan keff [/]

drogliberal (alltliberal) men utan att vara nån jävla knarkare []

du tycker att det är viktigt att sköta om sin hälsa, träning osv []

du fattar att allt är helt meningslöst och livet bara går ut på att knulla som två bökande grisar []

du är nyfiken och vill lära dig mer, mer MER MERERRRRRR []

du vet att det är inställningen och vad man gör med vad man har som spelar roll, inte de perfekta omständigheterna [x]

du gillar att mysa o gosa [x]

du har inga problem med att få eller ge oralsex []

du tycker att jag är den bästa motherfuckern att någonsin ha gått i ett par skor (ok en av de bästa motherfuckerna iaf) []

du försöker att aldrig lägga negativa värderingar i vad någon annan väljer att göra sålänge det inte skadar någon annan eller personen själv "fan va töntigt att äta makaroner" människor är annorlunda, inte rätt eller fel [x]

du är skitsnäll men ändå handlingskraftig []

kass bonnie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är en individ med egen vilja, egna drömmar, egna motgångar och framförallt ett eget liv [x]

du gillar scrubs [x]

du älskar scrubs [x de e ett starkt ord..]

att donera sina organ är självklart bortom tid och rum [x]

du älskar musik [xxx]

hiphop är awesome [xxxx]

det finns jävligt bra musik i princip alla genrer [x]

kid cudi är awesome [x]

du förstår varför kapitalism är och alltid kommer vara ett människovidrigt system [x]

du tycker att det är av enorm vikt att förhålla sig så rationell och objektiv som möjligt i seriösa situationer [x]

du vet hur man tänker, det dyker upp en tes i skallen, den kan inte anses sann innan den bearbetats [x lol]

du är under 175cm [x]

blade runner är fan keff [x]

drogliberal (alltliberal) men utan att vara nån jävla knarkare [x]

du tycker att det är viktigt att sköta om sin hälsa, träning osv [tanke>handling]

du fattar att allt är helt meningslöst och livet bara går ut på att knulla som två bökande grisar [x]

du är nyfiken och vill lära dig mer, mer MER MERERRRRRR [x]

du vet att det är inställningen och vad man gör med vad man har som spelar roll, inte de perfekta omständigheterna [x]

du gillar att mysa o gosa [xxx]

du har inga problem med att få eller ge oralsex [x]

du tycker att jag är den bästa motherfuckern att någonsin ha gått i ett par skor (ok en av de bästa motherfuckerna iaf) [x]

du försöker att aldrig lägga negativa värderingar i vad någon annan väljer att göra sålänge det inte skadar någon annan eller personen själv "fan va töntigt att äta makaroner" människor är annorlunda, inte rätt eller fel [x]

du är skitsnäll men ändå handlingskraftig [x]

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin: ok

aa vet, tungt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är en individ med egen vilja, egna drömmar, egna motgångar och framförallt ett eget liv [x]

du gillar scrubs [x]

du älskar scrubs [/]

att donera sina organ är självklart bortom tid och rum [/]

du älskar musik [x]

hiphop är awesome []

det finns jävligt bra musik i princip alla genrer [x]

kid cudi är awesome []

du förstår varför kapitalism är och alltid kommer vara ett människovidrigt system [/]

du tycker att det är av enorm vikt att förhålla sig så rationell och objektiv som möjligt i seriösa situationer [x]

du vet hur man tänker, det dyker upp en tes i skallen, den kan inte anses sann innan den bearbetats [x]

du är under 175cm []

blade runner är fan keff [Fan vet.]

drogliberal (alltliberal) men utan att vara nån jävla knarkare [x]

du tycker att det är viktigt att sköta om sin hälsa, träning osv [x]

du fattar att allt är helt meningslöst och livet bara går ut på att knulla som två bökande grisar []

du är nyfiken och vill lära dig mer, mer MER MERERRRRRR [x]

du vet att det är inställningen och vad man gör med vad man har som spelar roll, inte de perfekta omständigheterna [x]

du gillar att mysa o gosa [x]

du har inga problem med att få eller ge oralsex [x]

du tycker att jag är den bästa motherfuckern att någonsin ha gått i ett par skor (ok en av de bästa motherfuckerna iaf) [x]

du försöker att aldrig lägga negativa värderingar i vad någon annan väljer att göra sålänge det inte skadar någon annan eller personen själv "fan va töntigt att äta makaroner" människor är annorlunda, inte rätt eller fel [/]

du är skitsnäll men ändå handlingskraftig [/]

det finns inget principiellt fel med att begå olagliga handlingar [x]


   
SvaraCitera
mynona

du är en individ med egen vilja, egna drömmar, egna motgångar och framförallt ett eget liv [x]

du gillar scrubs [/] har bara sett några avsnitt, men den är helt i sin ordning

du älskar scrubs []

att donera sina organ är självklart bortom tid och rum [x]

du älskar musik [x]

hiphop är awesome [] tyvärr

det finns jävligt bra musik i princip alla genrer [x] det däremot, och det gäller även hiphop

kid cudi är awesome [?] vet inte vad jag tycker eftersom jag knappt vet vem det är

du förstår varför kapitalism är och alltid kommer vara ett människovidrigt system [x]

du tycker att det är av enorm vikt att förhålla sig så rationell och objektiv som möjligt i seriösa situationer [x] spontant

du vet hur man tänker, det dyker upp en tes i skallen, den kan inte anses sann innan den bearbetats [x] förmodar jag

blade runner är fan keff [?] vet ej

drogliberal (alltliberal) men utan att vara nån jävla knarkare [x] 

du tycker att det är viktigt att sköta om sin hälsa, träning osv [x]

du är nyfiken och vill lära dig mer, mer MER MERERRRRRR [x] det går automatiskt för mig dock, så jag kan inte berömma mig av en brinnande entusiasm, det är bara så jag fungerar

du vet att det är inställningen och vad man gör med vad man har som spelar roll, inte de perfekta omständigheterna [/] förvisso. I viss mån

du försöker att aldrig lägga negativa värderingar i vad någon annan väljer att göra sålänge det inte skadar någon annan eller personen själv "fan va töntigt att äta makaroner" människor är annorlunda, inte rätt eller fel [x] folk gör som de vill bara de som inte vill bli inblandade slipper

du är skitsnäll men ändå handlingskraftig [?] jag vet inte, det får andra bedöma. jag är avsiktsmässigt snäll i alla fall

det finns inget principiellt fel med att begå olagliga handlingar [x], man bör följa sitt samvete, det finns lagar som bör avskaffas och lagar som borde införas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är en individ med egen vilja, egna drömmar, egna motgångar och framförallt ett eget liv [x]

du gillar scrubs []

du älskar scrubs [x]

att donera sina organ är självklart bortom tid och rum 

[x]du älskar musik 

[x] hiphop är awesome 

[x]det finns jävligt bra musik i princip alla genrer [xxx]

kid cudi är awesome [x]

du förstår varför kapitalism är och alltid kommer vara ett människovidrigt system [x]

du tycker att det är av enorm vikt att förhålla sig så rationell och objektiv som möjligt i seriösa situationer [x]

du vet hur man tänker, det dyker upp en tes i skallen, den kan inte anses sann innan den bearbetats [xxx]

du är under 175cm [x]

blade runner är fan keff [vem fuck e d]

drogliberal (alltliberal) men utan att vara nån jävla knarkare [xxx]

du tycker att det är viktigt att sköta om sin hälsa, träning osv [x]

du fattar att allt är helt meningslöst och livet bara går ut på att knulla som två bökande grisar [x]

du är nyfiken och vill lära dig mer, mer MER MERERRRRRR [x]

du vet att det är inställningen och vad man gör med vad man har som spelar roll, inte de perfekta omständigheterna [xx]

du gillar att mysa o gosa [XXXXXXXXX]

du har inga problem med att få eller ge oralsex [x]

du tycker att jag är den bästa motherfuckern att någonsin ha gått i ett par skor (ok en av de bästa motherfuckerna iaf) [........x]

du försöker att aldrig lägga negativa värderingar i vad någon annan väljer att göra sålänge det inte skadar någon annan eller personen själv "fan va töntigt att äta makaroner" människor är annorlunda, inte rätt eller fel [x]

du är skitsnäll men ändå handlingskraftig [x]

det finns inget principiellt fel med att begå olagliga handlingar [x]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet ej va som hände 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är en individ med egen vilja, egna drömmar, egna motgångar och framförallt ett eget liv [x]

du gillar scrubs [x]

du älskar scrubs []

att donera sina organ är självklart bortom tid och rum [x]

du älskar musik [x]

hiphop är awesome [x]

det finns jävligt bra musik i princip alla genrer [x]

kid cudi är awesome []

du förstår varför kapitalism är och alltid kommer vara ett människovidrigt system [x]

du tycker att det är av enorm vikt att förhålla sig så rationell och objektiv som möjligt i seriösa situationer [/]

du vet hur man tänker, det dyker upp en tes i skallen, den kan inte anses sann innan den bearbetats [/]

du är under 175cm [x]

blade runner är fan keff [] (har ej sett ÄN)

drogliberal (alltliberal) men utan att vara nån jävla knarkare [x] anser inte att jag är någon "jävla knarkare" även om jag brukar

du tycker att det är viktigt att sköta om sin hälsa, träning osv [x]

du fattar att allt är helt meningslöst och livet bara går ut på att knulla som två bökande grisar [/]

du är nyfiken och vill lära dig mer, mer MER MERERRRRRR [x]

du vet att det är inställningen och vad man gör med vad man har som spelar roll, inte de perfekta omständigheterna [/]

du gillar att mysa o gosa [x]

du har inga problem med att få eller ge oralsex [/] ger, tar ej emot

du tycker att jag är den bästa motherfuckern att någonsin ha gått i ett par skor (ok en av de bästa motherfuckerna iaf) [x] (diggar dig)

du försöker att aldrig lägga negativa värderingar i vad någon annan väljer att göra sålänge det inte skadar någon annan eller personen själv "fan va töntigt att äta makaroner" människor är annorlunda, inte rätt eller fel [/] ("beror på")

du är skitsnäll men ändå handlingskraftig [x]

det finns inget principiellt fel med att begå olagliga handlingar [/]


   
SvaraCitera

du är en individ med egen vilja, egna drömmar, egna motgångar och framförallt ett eget liv [x]

du gillar scrubs []

du älskar scrubs []

att donera sina organ är självklart bortom tid och rum [x]

du älskar musik [x]

hiphop är awesome []

det finns jävligt bra musik i princip alla genrer [/]

kid cudi är awesome []

du förstår varför kapitalism är och alltid kommer vara ett människovidrigt system [x]

du tycker att det är av enorm vikt att förhålla sig så rationell och objektiv som möjligt i seriösa situationer []

du vet hur man tänker, det dyker upp en tes i skallen, den kan inte anses sann innan den bearbetats []

du är under 175cm [x]

blade runner är fan keff []

drogliberal (alltliberal) men utan att vara nån jävla knarkare [x]

du tycker att det är viktigt att sköta om sin hälsa, träning osv []

du fattar att allt är helt meningslöst och livet bara går ut på att knulla som två bökande grisar [x]

du är nyfiken och vill lära dig mer, mer MER MERERRRRRR [x]

du vet att det är inställningen och vad man gör med vad man har som spelar roll, inte de perfekta omständigheterna [låter som medelklassunge-snack]

du gillar att mysa o gosa [x]

du har inga problem med att få eller ge oralsex [x]

du tycker att jag är den bästa motherfuckern att någonsin ha gått i ett par skor (ok en av de bästa motherfuckerna iaf) []

du försöker att aldrig lägga negativa värderingar i vad någon annan väljer att göra sålänge det inte skadar någon annan eller personen själv "fan va töntigt att äta makaroner" människor är annorlunda, inte rätt eller fel [x]

du är skitsnäll men ändå handlingskraftig [/]

det finns inget principiellt fel med att begå olagliga handlingar [/]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca: det finns inget principiellt fel med att begå olagliga handlingar [xlol]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce: vem fuck e d

lol, en film


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

lol, en film

ahaaaaaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodnar överraskande bra för många av er, ihihihihihihi


   
SvaraCitera