Forumet - Är du min drömpartner?

Är du min drömpartner?

377 0 22
[] Har tidigare sexuella erfarenheter.[] Bor i Skåne. [] Är biologiskt och juridiskt en kvinna. [] Bryr sig om jordens ekologi mer en materiell konsumtion. [] Förstår att ödmjukhet ofta är fejkad och därför inget att sträva efter.[] Tycker sin naturliga hårfärg är vacker. [] Tycker om katter mer än hundar.

[] Vet vad en ethernet kabel är.[] Reser med kollektivtrafik.[] Har ett buffertkonto på banken.[] Har snygga skor. 
[x] Har tidigare sexuella erfarenheter.[] Bor i Skåne. [] Är biologiskt och juridiskt en kvinna. [] Bryr sig om jordens ekologi mer en materiell konsumtion. [] Förstår att ödmjukhet ofta är fejkad och därför inget att sträva efter.[] Tycker sin naturliga hårfärg är vacker. [x] Tycker om katter mer än hundar.

[x] Vet vad en ethernet kabel är.[] Reser med kollektivtrafik.[] Har ett buffertkonto på banken.[x] Har snygga skor.

vann jag?

blaserad: [x] Har tidigare sexuella erfarenheter.[] Bor i Skåne. [] Är biologiskt och juridiskt en kvinna. [] Bryr sig om jordens ekologi mer en materiell konsumtion. [] Förstår att ödmjukhet ofta är fejkad och därför inget att sträva efter.[] Tycker sin naturliga hårfärg är vacker. [x] Tycker om katter mer än hundar.

[x] Vet vad en ethernet kabel är.[] Reser med kollektivtrafik.[] Har ett buffertkonto på banken.[x] Har snygga skor.

vann jag?

Om man har 9-10 kryss kan jag överväga saken.

Spana också in:

[Cool] Har tidigare sexuella erfarenheter. 

[] Bor i Skåne. DU E SKÅNE

[] Är biologiskt och juridiskt en kvinna. DU E KVINNA

[Cool] Bryr sig om jordens ekologi mer en materiell konsumtion.

[] Förstår att ödmjukhet ofta är fejkad och därför inget att sträva efter.DU E FEJK

[Cool] Tycker sin naturliga hårfärg är vacker.
[Cool] Tycker om katter mer än hundar.

[Cool] Vet vad en ethernet kabel är.

[Cool] Reser med kollektivtrafik.

[Cool] Har ett buffertkonto på banken.

[Cool] Har snygga skor.
[] Har tidigare sexuella erfarenheter.[] Bor i Skåne. [] Är biologiskt och juridiskt en kvinna. [] Bryr sig om jordens ekologi mer en materiell konsumtion. [] Förstår att ödmjukhet ofta är fejkad och därför inget att sträva efter.[x] Tycker sin naturliga hårfärg är vacker. [] Tycker om katter mer än hundar.

[] Vet vad en ethernet kabel är.[] Reser med kollektivtrafik.[] Har ett buffertkonto på banken.[x] Har snygga skor.
[] Har tidigare sexuella erfarenheter.[x] Bor i Skåne. [x] Är biologiskt och juridiskt en kvinna. [x] Bryr sig om jordens ekologi mer en materiell konsumtion. [va] Förstår att ödmjukhet ofta är fejkad och därför inget att sträva efter.[x] Tycker sin naturliga hårfärg är vacker. [x] Tycker om katter mer än hundar.

[x] Vet vad en ethernet kabel är.[x] Reser med kollektivtrafik.[] Har ett buffertkonto på banken.[x] Har snygga skor.
[x] Har tidigare sexuella erfarenheter.
[] Bor i Skåne.
[] Är biologiskt och juridiskt en kvinna.
[] Bryr sig om jordens ekologi mer en materiell konsumtion.
[] Förstår att ödmjukhet ofta är fejkad och därför inget att sträva efter.
[x] Tycker sin naturliga hårfärg är vacker.
[X] Tycker om katter mer än hundar.
[x] Vet vad en ethernet kabel är.
[sometimes] Reser med kollektivtrafik.
[] Har ett buffertkonto på banken.
[dugliga] Har snygga skor.

[-] Bor i Skåne.
[x] Är biologiskt och juridiskt en kvinna.
[x] Bryr sig om jordens ekologi mer en materiell konsumtion.
[-] Förstår att ödmjukhet ofta är fejkad och därför inget att sträva efter.
[x] Tycker sin naturliga hårfärg är vacker.
[/] Tycker om katter mer än hundar. - gillar båda
[x] Reser med kollektivtrafik.
[x] Har ett buffertkonto på banken.
[x] Har snygga skor. - jag tycker ju det, men you decide:

10246599_10152004876622344_1787694710554

tror dock inte jag är din drömkvinna pga har mkt svårt för folk som diggar högerpolitik
[] Bor i Skåne.
[] Är biologiskt och juridiskt en kvinna.
[/] Bryr sig om jordens ekologi mer en materiell konsumtion.
[] Tycker sin naturliga hårfärg är vacker.
[HUR KAN MAN] Tycker om katter mer än hundar.

[] Har ett buffertkonto på banken.
[/] Har snygga skor.
[] Bor i Skåne.
[x] Är biologiskt och juridiskt en kvinna.
[x] Bryr sig om jordens ekologi mer en materiell konsumtion.
[] Tycker sin naturliga hårfärg är vacker.
[/] Tycker om katter mer än hundar.
[x] Har ett buffertkonto på banken.
[x] Har snygga skor.

Fingerprints: Att typ ingen kan vara genuint ödmjuk?
Om du menar att vara medveten om sina begränsningar så visst, då kan människor vara det. Är även en bra kvalité. 

Fingerprints: Hade jag trivts i min egna hårfärg så hade jag haft den!
Okej, du har en poäng där. Man kan ju gillar den men också gilla typ smink ect ändå, kan ju vara ett intresse i sig. Motsäger ju inte varandra. Men är inte så för dig då antar jag.