Aviseringar
Rensa alla

är du min kvinna??


Ämnesstartare

isola:

Vad det än gäller så hade du kunnat ta det privat och utan att svära åt hen.

Det gör ni väl? dock inte varningspoäng.

ja, och nu gjorde jag inte det

har du frågor om modereringen får du ta det i modereringstråden 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

ja, och nu gjorde jag inte det

har du frågor om modereringen får du ta det i modereringstråden 

precis och det var det jag reagerade på.

men eftersom du valde att ge kritik i denna tråd så gjorde jag det också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

precis och det var det jag reagerade på.

men eftersom du valde att ge kritik i denna tråd så gjorde jag det också.

så bara för man är mod får man inte skriva nåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

precis och det var det jag reagerade på.

men eftersom du valde att ge kritik i denna tråd så gjorde jag det också.

det har jag förstått

"om en person gör något är det okej för mig att göra något jag anser vara likvärdigt"

+allt jag skriver är inte som mod, utan också som privatperson, och har du synpunkter på modererandet får du ta det i tråden som är till för sådant 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det har jag förstått

"om en person gör något är det okej för mig att göra något jag anser vara likvärdigt"

+allt jag skriver är inte som mod, utan också som privatperson, och har du synpunkter på modererandet får du ta det i tråden som är till för sådant 

nä men om en mod gör någonting så är det ju okej för andra också då de ska föregå med gott exempel.  det  går inte att själv göre grejer man sedan förbjuder andra att göra.

horungen:

så bara för man är mod får man inte skriva nåt?

tror att du förstod precis vad jag menade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: tror att du förstod precis vad jag menade

jo förstår och håller med till viss del men det hon skrev i den här tråden var ju inte ens nåt...


   
SvaraCitera
reben

svar: Nä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

nä men om en mod gör någonting så är det ju okej för andra också då de ska föregå med gott exempel.  det  går inte att själv göre grejer man sedan förbjuder andra att göra.

tror att du förstod precis vad jag menade

så en kan inte ta något ansvar för sina handlingar om en mod gjort någonting en tycker är fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

så en kan inte ta något ansvar för sina handlingar om en mod gjort någonting en tycker är fel?

absolut men man kan ju också resonera så att när de som ska upprätthålla reglerna inte själva efterföljer dem så dras ju risken för att andra ska följa dem ned rätt rejält. men som sagt, gör jag något fel så får moddisarna gärna kritisera mig. men nu handlade detta inte om mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

absolut men man kan ju också resonera så att när de som ska upprätthålla reglerna inte själva efterföljer dem så dras ju risken för att andra ska följa dem ned rätt rejält. men som sagt, gör jag något fel så får moddisarna gärna kritisera mig. men nu handlade detta inte om mig.

jag har läst vad du skrivit och håller inte med 


   
SvaraCitera