Aviseringar
Rensa alla

är du nöjd?


Ämnesstartare

Äsch, vad finns att klaga på? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner att jag själv råder över hur jag mår, att jag styr hur min tillvaro ser ut. Och med den insikten är jag väldigt nöjd. Sen så är jag väl ganska så nöjd rent allmänt, saknar kanske en del grejer men det försöker jag pusha mig till att ändra på 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag mår allmänt bra den senaste tiden trots en del otrevliga händelser under livets gång. Depressionerna hemsöker väl mig fortfarande men jag kan iaf kontrollera det:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns alltid dem som har det värre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är inte nöjd med mitt liv, har ingen orsak till att vara det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

jag är inte nöjd med mitt liv, har ingen orsak till att vara det.

What she said...


   
SvaraCitera

Äh, orkar inte klaga. Inget större fel på mitt liv iaf, känner mig sådär lagom glad [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är nöjd med en del saker men det finns absolut saker som kunde vara avsevärt mkt bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är nöjd, kär och i harmoni [smile] (nästan)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, men jag har min drömmar som sagt [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

önskar att jag va de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaa jag är hyffsat nöjd med mitt liv, finns stunder då jag känner mig helt sjukt tillfredsställd med livet och andra då jag kan vara helt off men jag tror det tillhör.. jag ser fram emot min framtid och det enda man bör göra i livet är att uppskatta det man har och det man kan få! 😀


   
SvaraCitera

kallprat:

som inte är halvt självmordsbenägna

Man kan vara en självmordsbenägen person men endå ha stunder som är lyckliga och underbara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte nöjd, men ej heller missnöjd.
Om man vore nöjd så skulle det ju inte finnas någon anledning att förbättra sin situation [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jag vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv, jag tvingas nästan dagligen se människan jag är kär i tillsammans med sin flickvän (eftersom vi båda bor på elevhem), jag längtar hem, det är mörkt och kallt ute osv...

Det pissar förstås ner livet en aning när man är olyckligt kär och himlen är grå.

City Mormor:

jag är nöjd, kär och i harmoni [smile] (nästan)

[love] Vill också! Låter härligt.


   
SvaraCitera