Aviseringar
Rensa alla

Är du och din familj ungefär lika långa?


KoerV
Ämnesstartare

Hej!

Stämmer det det som står u rubriken? Har ni ungefär samma längd som dina föräldrar eller syskon?


   
Citera

nej lol min pappa är 180+, alla mina manliga släktingar som jag har träffat är över 180 iaf

min mamma är dock lika kort som jag är, o cheyerna i familjen är lite längre än mej


   
SvaraCitera

 Stämmer rätt bra. Syrran är lika lång som morsan. Jag är något längre än farsan.


   
SvaraCitera

På ett ungefär.

Far: 177cm
Mor: 170cm
Bror (18år): 183cm
Bror (15år): 180cm (han blir gissningsvis rätt lång då han börjat få "längdspurt")
Jag: 186cm

Inte jättestort spann som synes.


   
SvaraCitera

Rätt "kul" det där med kroppslängd om det är väldiga variationer. Två av mina polare, som också är bröder, är rätt roliga att se på familjefoto.
En av dem är 208cm och den andra är 170cm Hjärta
Deras äldre bror är väl närmare 2m gissar jag, likaså fadern! Men deras mor är kort.


   
SvaraCitera

Nja.

Farsan och morsan runt 170

Syrran runt 179

Jag 193


   
SvaraCitera

Morsan och syrran är korta och typ lika långa. Farsan, min stroebror, jag och min lillebror är alla ganska långa och typ lika långa. 


   
SvaraCitera

Mor: 160
Far: 173
Syster: ~165
Jag: 185-186 nånting 


   
SvaraCitera

min morsa är 5 cm längre än jag, farsan 3 cm kortare. bröderna medellånga, typ hundraåtti plusminus fem.


   
SvaraCitera

yep! mamma och pappa är långa och jag o mina syskon, förutom en, är alla långa. jag är längre än morsan och mina systrar.


   
SvaraCitera

Nä, min syster är väldigt kort, mina föräldrar är ganska korta och en av mina bröder är längre än oss alla.


   
SvaraCitera

mamma vet ja inte hur lång hon är.. 170-nånting? och pappa är som jag ungefär, 190-nåt


   
SvaraCitera

På ett ungefär kanske. 

Min bror är nog ~190 cm
Pappa är väl runt 180 cm
Mamma är typ 172 cm
Jag är mellan 168 och 171 typ, verkar ha växt helt plötsligt på sista tiden men har inte mätt mig
Min syster är ca 166 cm


   
SvaraCitera

alla är/var typ 173 jag bror syster pappa, morsan är däremot typ.. 137 lol


   
SvaraCitera

bara nöbby som är 168? tjejerna på um är ju i 50% av fallen 168 cm Förvirrad


   
SvaraCitera