Aviseringar
Rensa alla

Är du pedofob?


Ämnesstartare

Hyser du rädsla för pedosexuella? 

Jag ser ärligt talat inte varför pedosexualitet fortfarande klassas som en störning, så kallad 'pedofili'

Är det för att ni dras själva till barn, därför maskerar er som pedofober för att tydligt markera och visa för andra att ni passar in i samhället?

Vad ni inte verkar förstå är att ni hjälper till att distansera pedosexualitet ytterligare, gör livet för er själva svårare.

Om ni på fullaste allvar tror att majoriteten pedosexuella våldtar andra individer så är ni bra dumma. 


   
Citera
Ämnesstartare

Jag ogillar starkt att vuxna människor utnyttjar barn sexuellt. Inte bara våldtäkt då.

Skriver inte mer för jag är på mobilen men det är extremt fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude: Jag ogillar starkt att vuxna människor utnyttjar barn sexuellt. Inte bara våldtäkt då.

Drar du parareller mellan heterosexualitet och sexuella övergrepp på samma vis? 


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Jag ogillar starkt att vuxna människor utnyttjar barn sexuellt. Inte bara våldtäkt då.

/.../ men det är extremt fel.

+1 Tumme upp


   
SvaraCitera

Röstade fel, ja jag är pedofob, det eftersom att pedofili är jävligt vidrigt, barn kan inte göra val såsom en vuxen kan och det utnyttjar pedofilier antinge med våld eller på annat vis.
Det är precis lika vidrigt med ''vanlig'' våldtäkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej vilket hotfullt meddelande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det är vidrigt och du är vidrig som skriver så 


   
SvaraCitera

Jag är inte "rädd" för pedofiler, och har heller inget emot pedofiler med självkontroll nog att hålla sig borta från barn. Vad gäller pedofiler som utövar sin sexualitet, dock ...


   
SvaraCitera
Berit

att bli utsatt är inte så jäkla trevligt ska du veta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men lol, pedofob betyder att man hatar barn. Hatar man pedofiler är man pedofilofob, förstår ni inte hur språk fungerar eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du seriös?


   
SvaraCitera

HATAR HATAR PEDOFILER GÖR JAG HELA VECKAN LÅNG


   
SvaraCitera
Berit

omg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer:
HATAR HATAR PEDOFILER GÖR JAG HELA VECKAN LÅNG

#capslock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Poes law in action?


   
SvaraCitera