Aviseringar
Rensa alla

Är du rädd för IS?


Smilen
Ämnesstartare

Är du rädd för dom? Kanske du ber om att de inte ska ge sig på dig? 


   
Citera
Ämnesetiketter

om nån vill ha dom här o om nån vill krama om dom borde den personen slås hårt i huvet


   
SvaraCitera

Hade jag tillbringat mycket tid på t-centralen eller Arlanda så hade jag nog varit det. Speciellt efter sådana här händelser. 


   
SvaraCitera

Nej, varför skulle jag?


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Nej, varför skulle jag?

De har just sprängt i Bryssel. Antagligen. Vågar man gå tätt bland folk? 


   
SvaraCitera

Smilen:

De har just sprängt i Bryssel. Antagligen. Vågar man gå tätt bland folk? 

glesbygd är va vi behöver då har dom inte lika stora mål att spränga 


   
SvaraCitera

höpps min idé om att kanske skicka ut lite snubbar och hämta lite brudar lyssnas på nu 


   
SvaraCitera

is ger sig enbart på dom som har gjort ngt is strider för en rättfärdig värld dom vill allas bästa jag är is anhängare och jag ger mig inte på oskyldiga det har aldrig hänt att vi har gett oss på oskyldiga och kommer aldrig hända


   
SvaraCitera

Den dagen jag låter min rädsla för mina fiender övervinna mitt liv, den dagen är mitt liv inte värt att levas


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
höpps min idé om att kanske skicka ut lite snubbar och hämta lite brudar lyssnas på nu 

Vi måste göra precis tvärt om

Skicka dit tjejer istället


   
SvaraCitera

Tror jag är lika rädd för Daesh som jag är för Donald Trump.. 


   
SvaraCitera

Nej    


   
SvaraCitera

Thé King:
is ger sig enbart på dom som har gjort ngt is strider för en rättfärdig värld dom vill allas bästa jag är is anhängare och jag ger mig inte på oskyldiga det har aldrig hänt att vi har gett oss på oskyldiga och kommer aldrig hända

så civilbefolkningen i paris och Belgien är skyldiga? där som de hänt hittills iaf


   
SvaraCitera

handendärnissen:

så civilbefolkningen i paris och Belgien är skyldiga? där som de hänt hittills iaf

Aa


   
SvaraCitera

Märklig fråga... om jag är rädd för IS?

Jag skulle inte dra mig för att ställa upp varenda IS-sympatisör som finns i Sverige på Sergels Torg, klä av dom nakna, avrätta dom med maskingevär och sedan skänka de nakna döda kropparna till havsörnarna och kungsörnarna. Havs- och kungsörnar är förvisso extermt petiga med födan men jag tror att örnarna ändå skulle acceptera att äta IS-kött om de är riktigt hungriga.  Mycket glad   Tumme upp
IS-sympatisörer är inte VÄRDA att få ligga begravda i VIGD JORD så fågelmat är det enda enl mig de kan få acceptera. Skadeglädje

Möjligen som alternativ skänka kropparna till grisarna men jag misstänker att inte grisar äter IS-kött. Arg


   
SvaraCitera